رئیس‌جمهور کوبا در دیدار با رئیس جمهور کشورمان گفت: حتما تا پایان سال میلادی جاری به تهران سفر خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی وارد ایتالیا شد.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، نیکاراگوئه، و کوبا و امضای ۳۵ سند همکاری این پرسش مطرح می‌شود که چگونه امپریالیسم و تحریم‌های یک‌جانبه، ایران و آمریکای لاتین را به سمت اتحادی راهبردی سوق داد.
رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت اظهار داشت: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی‌ترین سطح قرار دارد.
رئیس‌جمهور با ضروری دانستن ارائه طرحی جدید برای همکاری‌های اقتصادی توسط کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا، گفت: در عرصه‌های گوناگون دو کشور می‌توانند همکاری کنند.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در محل «کاخ انقلاب» هاوانا به صورت رسمی از رئیس جمهور کشورمان استقبال کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد در سفر رئیس جمهور به کوبا تمرکز مذاکرات درباره همکاری در حوزه‌های بیوتکنولوژی، فنی، پزشکی و انرژی است.
ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی پس از پایان برنامه‌های سفر رسمی به نیکاراگوئه، ماناگوآ را به مقصد «هاوانا» پایتخت کوبا ترک کرد.
رئیس‌جمهور پس از پایان دو روز سفر رسمی به نیکاراگوئه، به منظور رایزنی برای توسعه و تعمیق مناسبات با استقبال وزیر خارجه کوبا وارد «هاوانا» شد.
سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل نیکاراگوئه را به مقصد هاوانا پایتخت کوبا ترک کرد.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور پیش از عزیمت به سه کشور آمریکای لاتین گفت: این سفر به دعوت رئیس جمهور محترم کشور دوست ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه و کوبا ، انجام می‌شود.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور پیش از عزیمت به سه کشور آمریکای لاتین گفت: این سفر به دعوت رئیس جمهور محترم کشور دوست ، ونزوئلا ، نیکاراگوئه و کوبا ، انجام می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی انتخاب مجدد میگل دیاز کانال به عنوان رئیس جمهور کوبا از سوی مجلس ملی این کشور را تبریک گفت.
«میگل دیاز کانل» برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس جمهور کوبا انتخاب شد.
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی قبل با رئیس جمهور کوبا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همزمان با سفر به برزیل و شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور، با مقامات کشورهای مختلف اعم از آلمان، کوبا، عربستان، ترکیه و فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در مراسمی رسمی در مجتمع ریاست جمهوری این کشور از رئیس جمهور کوبا استقبال کرد.
روسای جمهور روسیه و کوبا روز سه شنبه در مسکو گفتگو خواهند کرد.
«دیاز کانل»، رئیس جمهور کوبا برای گفتگو با پوتین وارد مسکو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ