درگیری شدید نیمکت‌نشین‌های و کادر فنی تیم‌های مس کرمان و استقلال در اواخر این دیدار باعث توقف بازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در درگیری معترضان با نیروهای پلیس در سنگال تاکنون چند نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
تصاویری از اعتراضات مردم فرانسه علیه خشونت پلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
درگیری شدید بین بازیکنان ریورپلاته و بوکاجونیورز در سوپرکلاسیکو بامداد امروز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن ۷ نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
هزاران صهیونیست در تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل آویو شرکت کرده اند.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
درگیری شدیدی در زمین فوتبال در یکی از مسابقات لیگ امارات رخ داد؛فیلم منتشر شده از این درگیری صحنه های بدی را نشان می دهد.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می‌داد پیمان قاتل دوستش بوده است، سایر شاهدان نیز وی را به عنوان قاتل شناسایی کردند. به این ترتیب وی به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که سر موضوع پیش پا افتاده‌ای با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی دوستم را با چاقو زدم.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
تیراندازی شدید یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
امروز شنبه در پی یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیست به زندان النقب و بازرسی سلول اسرای فلسطینی، اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
شبکه الجزیره گزارش داد که در اثر درگیری ها در داخل منطقه سبز بغداد تاکنون ۳۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
منابع فلسطینی بامداد امروز سه شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ