امروز شنبه در پی یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیست به زندان النقب و بازرسی سلول اسرای فلسطینی، اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده حسن میرکاظمی گفت: به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.به لحاظ تادیه حقوق متصوره اگر لازم باشد تحت‌الحفظ کار‌ها را در بیرون زندان انجام می‌دهد.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
سخنگوی قوه قضائیه درباره حسن فریدون گفت: دی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
ادعای همسر تاجزاده در خصوص وضعیت نامناسب زندان اوین تکذیب شد.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
«در منطقه ای که نرخ های جرم و جنایت در آن بسیار بالاست، شهروندان کشورهای مختلف قاره آمریکا بیش از همه طرفدار این ایده بوده اند که دولت هایشان با مجرمان و خلافکاران بر پایه سیاست "مشت آهنین" رفتار کند».
یکی از هم‌بندهای دفاع راست پیشین تیم ملی برزیل درباره وضعیت بازیکن پیشین بارسلونا در زندان توضیحاتی ارائه کرد.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
منابع محلی در فلسطین از وضعیت وخیم جسمانی یک مبارز فلسطینی در زندان های تشکیلات خودگردان در کرانه باختری خبر می دهند.
محمد کامفیروزی برادر محمدعلی کامفیروزی نوشت: بیش از یک هفته است که اجازه تماس تلفنی به برادرم داده نشده، ضمن اینکه او از ابتدای دستگیری (۱۷ روز) امکان ملاقات با خانواده و وکلا را نداشته است. قطع تماس تلفنی، در حالی که او تأکید کرده بود هفته‌ای دوبار تماس خواهد داشت و عدم انجام ملاقات حضوری، خانواده را نگران سلامتی او کرده است.
رییس کل دادگستری مازندران گفت: منازعه میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائمشهر با ورود نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه روز گذشته پزشک متخصص داخلی جهت معاینه لیلا حسین‌زاده به زندان اعزام شد، گفت: در اظهار نظر پزشک اعزامی صراحتاً عنوان شده است که «وی در حال حاضر مشکل حاد گوارشی ندارد».
انسیه خزعلی در مورد شرایط نگهداری زندانیان گفت: شرایط مناسبی از نظر معیشت و بهداشت برای زندانیان فراهم شده بود و چیزی شبیه خوابگاه برخی از دانشگاه‌های کشور را شاهد بودم. همچنین برای بازداشت‌شدگان از صبح تا غروب امکان هواخوری و استفاده از محیط باز فراهم بود.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت در زندان اوین سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
دادستان عمومی و انقلاب گیلان با اشاره به درگیری شب گذشته در زندان مرکزی گفت: در حال حاضر وضعیت زندان رشت مطلوب بوده و زندانیان به امور روزمره خود مشغول می‌باشند.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ