مدافع آلومینیوم می‌گوید آنها این فرصت را داشتند که سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
فدراسیون فوتبال از امروز کلاس داوری برای داوران بانوان فوتبال ایران را در کمپ تیم های ملی آغاز کرده است.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
سرمربی فولاد نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و اتفاقات داوری امروز بازی با استقلال واکنش نشان داد.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
کارشناسان داوری ورزش سه اعلام کردند که یک پنالتی برای فولاد در دیدار امروز گرفته نشده است.
کارشناسان داوری ورزش سه سه صحنه از رقابتهای امروز را زیر ذره‌بین برده‌اند.
فرشاد فرجی از حضور هواداران فولاد در بازی بدون تماشاگر و قضاوت داور بسیار عصبانی بود.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد که در‌‌ بازی امروز، زور تیمش به داوری نرسید.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، به تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه شرایط متفاوت امروز تیم ملی نسبت به چهار سال پیش گفت: تیم ملی درگیر تغییر نسل است اما در عین حال در تلاش برای کسب سکو در هانگژو هستیم.
رضا کرمانشاهی که امروز به صورت رسمی از داوری خداحافظی کرد، از عملکرد تیم داوری دربی تمجید می‌کند.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم امروز اشتباهات داوری در پایین ترین سطح قرار داشته باشد و مطمئنم در این صورت استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد.
مهاجم باتجربه تراکتور بعد از چند هفته دوری از ترکیب، در نیمه دوم بازی امروز مقابل سپاهان وارد زمین شد و خیلی زود هم گل زد.
بازیکن استقلال معتقد است که در دیدار برابر فولاد، داور در چند صحنه می توانسته است برای آبی ها خطای پنالتی اعلام کند.
قضاوت دو دیدار امروز هفته هشتم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
باشگاه نساجی قائمشهر به قضاوت مسابقه امروز مقابل پیکان شدیدا معترض است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز تهران را به سمت مقر فیفا ترک کرد و به نوشته سایت فدراسیون فوتبال قرار است کامرانی فر در این سفر پیگیر راه اندازی کمک داور ویدئویی در استادیوم های ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ