سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید گل اول تیمش هیچ مشکلی نداشته و بازی جوانمردانه رعایت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
سهمیه تماشاگران تیم ها در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت مساوی است.
پرسپولیس بسته به شرایطی در هر سه حالت، ممکن است دستش به جام قهرمانی لیگ برتر برسد.
بعداز برتری پرسپولیس در دربی ۱۰۰ ، سپاهان هم مقابل ملوان مساوی کرد تا شیرینی غلبه بر استقلال برای شاگردان یحیی چندبرابر شود. حالا اختیار قهرمانی در دست پرسپولیس است و اگر هرسه بازی باقیمانده اش را ببرد، فاتح لیگ ۲۲ می‌شود
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خیلی تاکتیکی و فنی بود و در مسابقه ای که می توانست مساوی باشد برنده شدیم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این یکی از مهمترین دربی‌هایی است که به یاد دارم.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
مدافع آلومینیوم می‌گوید آنها این فرصت را داشتند که سه امتیاز دیدار با پرسپولیس را کسب کنند.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
زننده گل مساوی تیم استقلال به پرسپولیس با انجام یک شادی گل خبری داد که شاید برای خیلی‌ها غافلگیرکننده باشد.
مورایس، سرمربی تیم سپاهان را این بار در استادیوم آزادی و در مصاف دوستانه با پرسپولیس که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، با تیپ متفاوتی دیدیم.
پیام نیازمند حتی در آن روزهای ابتدایی حضورش در لیگ برتر هم دروازه‌بانی مطمئن و قابل اعتماد نشان داد.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
سرمربی امیدهای استقلال معتقد است تیمش از شکست برابر پرسپولیس در بازی های آینده درس خواهد گرفت.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در رده نوجوانان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در رده نوجوانان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
مدافع باتجربه نفت آبادان می‌گوید تیمش چیزی از پرسپولیس کم نداشته و با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده است.
لیگ بیست و دوم هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و پرسپولیس با وجود صرف هزینه مناسب هنوز نشانه هایی از یک مدعی جدی قهرمانی ندارد و روی خط مساوی مسیر سخت و دشوار لیگ را شروع کرده است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ