زننده گل مساوی تیم استقلال به پرسپولیس با انجام یک شادی گل خبری داد که شاید برای خیلی‌ها غافلگیرکننده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم هویت بصری قهرمانی مردان آسیا هستند
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
این کانی مونوکلینیک است، به این معنی که سیستم کریستالی آن به شکل یک منشور متوازی الاضلاع است. دارای رگه سفید است. این بدان معناست که وقتی آن را روی یک کاشی بدون لعاب می‌تراشید، رگه‌ای که پشت سر می‌گذارد سفید است. گوهرشناسان از رگه یک کانی برای کمک به شناسایی آن استفاده می‌کنند، زیرا یک کانی می‌تواند رنگ‌های زیادی مانند یاقوت کبود داشته باشد، اما رنگ رگه آن ثابت می‌ماند.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
کریم بنزما از تصمیمش مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرام رئال عقب نشینی کرد و به جنجال‌ها پایان داد.
قاب Zenfone ۱۰ دارای خطوطی است، به این معنی که آن‌ها از فلز ساخته شده اند. این گوشی هوشمند دارای یک دکمه تنظیم صدا در سمت راست است که توسط دکمه پاور به آن متصل شده است که احتمالاً به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل خواهد کرد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن میکروفون و بلندگو قرار دارد.
پدر آرات حسینی با نوشتن متنی در اینستاگرام توهین عجیبی به ایرانی‌ها کرده است.
«جانوری که روی زمین می‌خزد»؛ این جمله، معنی کلمه‌ای است که محلی‌ها برای تمساح مردابی در ایران به کار می‌برند. با اینکه این جانور قرن‌هاست که در ایران زندگی می‌کند و ردپای آن را در متون ادبی ما مانند شاهنامه با نام نهنگ می‌توان یافت، اما بررسی علمی آن در ایران، به نیم قرن هم نمی‌رسد.
دنباله عطارد دقیقا ۱۶ روز پس از حضیض یا نقطه‌ای که سیاره در نزدیک‌ترین فاصله خود با خورشید قرار دارد، از زمین بیشتر قابل مشاهده است. عطارد در اول آوریل به حضیض رسید؛ به این معنی که دنباله آن در ۱۷ آوریل به درخشان‌ترین حالت خود رسید، اما در ۱۲ آوریل، «سباستین ولتمر» (Sebastian Voltmer) عکاس نجومی، عکس خیره‌کننده‌ای را از دنباله سیاره ثبت کرد. این عکس در منطقه‌ای نزدیک به اسپیچرن ثبت شد که یک کمون در شمال شرقی فرانسه است.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
مدتی هست که اخباری مبنی بر این که روابط جورجینا و رونالدو به درستی پیش نمی رود دهان به دهان می شود. حالا جورجینا نامزد رونالدو با یک استوری اینستاگرامی به این شایعات واکنش نشان داده است. او در این استوری نوشت: «حسادت شایعات را ایجاد می کند.»
دراکن که در زبان‌های گوناگون به اژد‌ها ترجمه شده است، در حقیقت کایت معنی می‌دهد. اریک برت مهندس مشهور ساب با تیمی متشکل از ۵۰۰ متخصص صنایع هوایی پروژه ساخت ساب ۳۵ دراکن را پیش بردند. جنگنده رهگیری مافوق صوت که برخی از اولین‌ها را ممکن کرد.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
بازیکنان دورتموند با پیراهن مشکی و طرحی جذاب در بازی مقابل هرتابرلین قرار گرفته‌اند.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر پناهندگی عاطفه احمدی پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران در فضای مجازی دست به دست شد.
لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.
باشگاه استقلال با انتشار متنی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و سه نماینده استقلال در این تیم، اعلام کرد: "البته که بازیکنان بیشتری از استقلال شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند."
سیدحسین حسینی می‌خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی در قطر باشد، راهی که تسلیم شدن در آن معنی ندارد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار متنی در فضای مجازی، رسما به ماجرای حضورش در کادرفنی تیم ملی پایان داد.
حرکات دست معانی خاص خود را دارند که برخی از آن‌ها در نواحی مختلف جهان کاملا متضاد و شاید هم دردسرساز است، اما دست دادن به شکل امروزی آن در طول تاریخ، مثل سلام کردن بوده و برای نشان دادن دوستی، نهایی کردن یک معامله تجاری یا نشان دادن وفاداری مذهبی استفاده می‌شده است.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
معین عنایتی که فصل گذشته در تیم امید‌های استقلال بازی می‌کرد و با این تیم قهرمان لیگ دو امید‌های ایران شده بود به فجر سپاسی پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ