عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قصد شکایت از همتای آبی‌پوش خود را دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی یک بازیکن استقلال نظر مساعد دارد و در صورت جدایی بلافاصله درخواست جذب این بازیکن را خواهد داد.
کیوان صالحی که از رباط کریم برای تماشای دربی فینال جام حذفی راهی استادیوم آزادی شده بود، به‌ دلیل فشار بالای بازی، بعد از گل دوم پرسپولیس برابر استقلال در وقت اضافه دچار هیجان و حمله قلبی شد و متاسفانه فوت کرد.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان درباره حذف تیم‌های فوتبال پرطرفدار پایتخت از مسابقات آسیایی، با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال حذف نشده‌اند، گفت: در حال مذاکره با ای‌اف‌سی هستیم.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
مربی استقلال تا ۴ سال پیش در دربی بازی می کرد و حالا باید از روی نیمکت نظاره گر این بازی هیجان انگیز باشد.
امتیازی نزدیک سه تیم سپاهان و استقلال و پرسپولیس باعث شده هیجان لیگ در هفته های پایانی به اوج خودش برسد.
بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت قسمت VIP ورزشگاه آزادی را از یک میلیون به ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد و نرخ اعلامی توسط باشگاه استقلال را کاهش داد.
این روزها خبرهای خوشی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا به گوش نمی‌رسد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست استقلال برای حضور در نشست خبری خارج از سازمان لیگ دست رد زدند.
رئیس فدراسیون فوتبال از پایان تعلیق آسیایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
یک رسانه یونانی مدعی شد نیاز باشگاه آاک به جذب بازیکنان غیر اروپایی احتمالا منجر به کنار گذاشتن میلاد محمدی یا احسان حاج صفی از این تیم خواهد شد.
قرعه‌کشی یکی از پرستاره‌ترین ادوار لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز در تهران برگزار شد و از همان هفته نخست مسابقات با هیجان آغاز خواهد شد. پرسپولیس هم در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ