لیگ بیست و دوم هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و پرسپولیس با وجود صرف هزینه مناسب هنوز نشانه هایی از یک مدعی جدی قهرمانی ندارد و روی خط مساوی مسیر سخت و دشوار لیگ را شروع کرده است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خیلی زود کارش را در فصل بیست و سوم با یک حکم تند علیه سرمربی آلومینیوم آغاز کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و پس از ثبت اعتراض توسط دانش‌آموز، برگه امتحان برای تصحیح به مصحح چهارم ارسال می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم نساجی روز گذشته دراستادیوم شهید وطنی و با معرفی کادر فنی و بازیکنان جدید آغاز شد.
هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز به صورت همزمان در ۸ شهر آغاز شد.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
منابع رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی از آغاز چهاردهمین هفته راهپیمایی‌های سراسری در فلسطین اشغالی در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو در تل آویو و دیگر شهرها خبر می‌دهند.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
محسنی اژه‌ای گفت: اگر روزها و هفته‌های اول شروع اغتشاشات، محاکمه افراد را شروع می‌کردیم، برخی می‌گفتند جمهوری اسلامی تاب و شنیدن اعتراض ندارد، مردم ابهام داشتند.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
کامیون داران برزیلی در اعتراض به شکست بولسونارو در انتخابات جاده ها را مسدود کردند.
خلبانان شرکت هواپیمایی «یورووینگز» آلمان در اعتراض به ساعات کاری طولانی، نخستین روز از اعتصابات سه‌روزه خود را آغاز کردند.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آغاز جوسازی‌ها علیه پرسپولیس در شروع رقابت‌های لیگ به بهانه شکایت بر سر بازیکن، اعتراض کرد.
پیش از سوت آغاز مسابقه استقلال ملوان این ترس وجود داشت که با اعتراض شدید استقلالی ها این مسابقه برگزار نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ