سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریل کالدرون پلگرینو، سرمربی تیم ملی هائیتی، فرزند کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر برای دومین بار به تمرین تیم الغرافه قطر رفت. این در حالی است که کی‌روش هنوز به تمرین تیمی که دو مدافع تیم ملی را دارد نرفته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین باشگاه السیلیه قعرنشین لیگ ستارگان قطر حاضر شد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید لحظات بی‌نظیری را کنار کسانی که یک خانواده فوتبالی بودند سپری کرده و شخصیت امروزش را مدیون آنها است.
در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.
سرمربی نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان می گوید این تیم با وجود شرایط سختی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
کی‌روش رسما تا ۲۰۲۶ سرمربی قطر شد
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
کارلوس کی‌روش سرانجام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قطر معرفی شد.
رورنامه الرایه گزارشی را از روند انتخاب کی‌روش به عنوان جانشین فلیکس سانچز در تیم ملی قطر منتشر کرد.
کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره گر شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی قطر خبر داد.
ورود مهاجم برزیلی گل‌گهر به زمین روند بازی را برای این تیم تغییر داد.
درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
علیرضا بیرانوند ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر بود و در طول این مسابقه به مانند یک رهبر تیمش را هدایت کرد.
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
کی‌روش: به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم؛ آن‌ها کارشان را درست انجام دادند!
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران مورد توجه رسانه‌های بی المللی و خصوصا انگلیسی قرار گرفته است.
مسعود شجاعی، رشید مظاهری، اشکان دژاگه، پژمان منتظری، محمد رضا خانزاده، رضا قوچان نژاد و روزبه چشمی ۷ بازیکنی هستند که در لیست این دوره کی‌روش قرار ندارند.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
کارلوس کی‌روش در راه تهران و است و هفتاد و چند روز تا رقابت‌های جام‌جهانی فرصت دارد. تا رسیدن کی‌روش به تهران گمانه‌زنی‌ها در خصوص او و کادر فنی‌اش در رسانه‌های ایران داغ است. چه کسی قرار است در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار ایرانی بایستد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ