پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
آاس امروز ادعا کرد که رئال مادرید هیچ تماسی برای خرید امباپه با پی اس جی نخواهد گرفت و ناصر الخلیفی نباید منتظر این اتفاق باشد. همه می دانند امبابه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.
دروازه‌بان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا می‌گوید در بازی برابر سیتی، مهار شوت وینیسیوس کار ادرسون و هیچ گلری در دنیا نبود و در هر صورت تبدیل به گل می‌شد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هنوز هیچ چیز برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر مشخص نیست.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
فرنگی ‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان گفت: پس از ۸ ماه از مصدومیتم، عملکردم در جام ابراهیم مصطفی راضی کننده بود.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، تاکید کرد که در دوران حضور در این تیم، هیچ مشکلی با کریستیانو رونالدو نداشته است.
پایگاه آکسیوس در گزارش روز چهارشنبه ۴ ژانویه- ۱۴ دی به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌‌‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد.
پایگاه آکسیوس در گزارش روز چهارشنبه ۴ ژانویه- ۱۴ دی به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌‌‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
به نظر می‌رسید که سبک خاصی که لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در این تیم به کار گرفته برای آنها جواب داده است.
سانتیاگو کانیزارس، گلر سابق تیم ملی اسپانیا، معتقد است که امشب حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان قطعی خواهد شد و معجزه ای در کار نیست.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
برای از بین بردن یک تیم، راحت‌ترین کار مطرح کردن این حرف‌هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ