رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی را در اختیار کیومرث هاشمی قرار داد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
جلسه نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی برگزار و گزارش نحوه مدیریت تامین مرغ و کالاهای اساسی در استان‌های سراسر کشور ارائه شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه های مختلف تاکید شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارشی اولیه از بررسی‌های اولیه در زمینه حوادث رخ‌داده در دبیرستان‌های دخترانه قم ارائه کرد و در سفر امروز وزیر بهداشت به قم نیز نمایندگانی از آموزش و پرورش و اطلاعات استان قم با وی همکاری خواهند داشت.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش توسط خزانه دار شورا در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به ۳۰ مهرماه سال جاری در جلسه یکصد و دهم شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد و پروژه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
سفیر ایران در کنیا در دیدار با وزیر امور خارجه، گزارشی از فعالیت‌های سفارت کشورمان در حوزه روابط دوجانبه و چشم انداز روابط اقتصادی دو کشور ارائه کرد.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ