برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
راننده ناشی که بدون توقف رانندگی کرد و حادثه‌ای باخسارت بالا ایجاد کرد. منبع: خبرفوری
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
استاندار البرز علت انسداد سد چالوس را گل‌ولای در پایین‌دست رودخانه کرج عنوان کرده بود و تاکید داشت که ‌این گل‌ولای در سد ته‌نشین شده و جلوی سرعت آب را گرفته و تا لبه رودخانه بالا آمده است.‌ در فیلمی که مشاهده می‌کنید انسداد رودخانه پشت سد کرج بر اثر سیل هفته گذشته را به وضوح نشان می‌دهد. منبع: تسنیم
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
از پشت پرده عجیب و غریب شبکه ایران اینترنشنال چه می‌دانید؟ در این ویدیو ترکیبی از نام‌ها و فرآیندها را خواهید شنید که برای‌تان بسیار اعجاب‌انگیز خواهد بود.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
مسیح علی‌نژاد که فعالیت‌های تحریم‌طلبانه زیادی علیه ایران داشته، چهارشنبه‌شب طی دادخواستی به فیفا، خواستار «اخراج» تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی شد!
توضیحات رئیس قوه قضائیه در مورد پشت پرده اتفاقات اخیر را در این ویدئو ببینید.
افشاگری پژمان جمشیدی از پشت پرده مدیر شدن یک سپاهانی در فدراسیون فوتبال را ببینید
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
کاربرد عجیب از تیکه کلام‌های بچه در برنامه مهمونی را که راننده خودروی سمند به صورت پشت‌نویس از آن بهره برده است را ببینید.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ