نام دقیق‌تر این گروه، انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تأسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را بر عهده داشت. پس از او جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش اسباب بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت صمت، ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه جامع تجارت الزامی است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲نفر کلاهبردار که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو ارسال شده تا فردا ١٠ خرداد ماه برای ثبت پنج درخواست خودرویی مهلت دارند.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است. این عامل که در بازار و به‌ویژه در سکو‌های خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیط‌ها موجب پراکندن بوی نامطبوعی می‌شود و معمولاً برای شوخی و تفریح‌های ناسالم و نامتعارف مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.
یک گروه از هکرهای روسی با سرقت سایبری اطلاعات محرمانه افسران نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از فروش اسناد طبقه‌بندی شده به صورت آنلاین خبر داد.
بررسی‌های یک شرکت تحقیقاتی امنیت سایبری نشان می‌دهد هکرها موفق به ورود به برخی مراکز داده مهم در آسیا شده و اطلاعات آنها را سرقت کرده‌اند.
اپل دست به ریسک بزرگی زده. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
عزیزی مدیرکل مبارزه با فرارهای مالیاتی گفت: مطبی از کارت‌خوان یک شغل معاف از مالیات مثل محصولات کشاورزی استفاده می‌کرده که در حال تکمیل اطلاعات هستیم تا به مرجع قضایی ارسال شود.
محققان آلمانی که دستگاه های ثبت اطلاعات بیومتریک در «ای- بی» خریده اند، متوجه  شده اند اطلاعات حساس نظامی آمریکا روی کارت حافظه این دستگاه ها ذخیره شده است.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد در برخی از رسانه ها این اظهارات وزیر ارتباطات به غیر قانونی بودن استفاده از وی پی ان تفسیر شده بود که صحیح نیست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پس از برگزاری جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دلیل عدم برخورد با فیلترشکن فروشان، گفت: فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است، ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد در برخی از رسانه ها این اظهارات وزیر ارتباطات به غیر قانونی بودن استفاده از وی پی ان تفسیر شده بود که صحیح نیست.
بر اساس آمار و اطلاعات وزارت امور خارجه آمریکا، قاچاق انسان در هلند یکی از مسائلی است که به طور خاص زنان و دختران را تحت تأثیر قرار داده است که غالباً به فعالیت در صنعت جنسی وادار می‌شوند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
فعالان بازار در خصوص شاخص کل انتقاداتی را دارند و معتقدند که این شاخص بیانگر وضعیت بازار نیست؛ در این خصوص باید شاخصی طراحی شود که وضعیت بازار را بهتر نشان دهد. مدیرعامل فرابورس در همایش چشم انداز اقتصاد ۱۴۰۱ و فرصت‌های پیشرو توضیحاتی را در این باره ارائه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ