کوشکی نامش را از رضا کوشکی گرفت. سال ۸۶ دو شکارچی کوشکی را از پارک ملی توران دزدیدند. چند ماهه بود. رضا کوشکی که فهمید با واسطه پیغام فرستاد برای شکارچیان گویا به مبلغ ۳۰ میلیون تومان او را از شکارچی‌ها خرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
چند روز پیش یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس‌آباد شهرستان میامی سمنان بر اثر برخورد با ماشین تلف شد.
بچه غزال چند روزه توسط بچه یوزپلنگ چند روزه شکار شد.
مردی با یک تصمیم جالب با دو یوزپلنگ و یک ببر در یک خانه زندگی می‌کند. منبع: خبرفوری
لحظه پریدن پلنگ روی خودروی محیط زیست را مشاهده می‌کنید.
فیلمی جدید از آذر و توران دو یوزپلنگ تحت محافظت محیط زیست منتشر شده است
مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
در فیلم آهویی را مشاهده می‌کنید که به اشتباه به سمت کمین سه یوزپلنگ می‌رود و طعمه آن‌ها می‌شود.
در این ویدئو یک ایمپالای نگون بخت را مشاهده می‌کنید که با تلاش بسیار از چنگال تمساح می‌گریزد. غافل از اینکه یک شکارچی سرسخت تر، یک پلنگ گرسنه در کمین نشسته است.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
پیروز در حال حاضر در سایت تکثیر و پرورش سازمان حفاظت محیط زیست تهران، تحت مراقبت و سرپرستی علیرضا شهرداری تیمارگر و احیاگر حیات وحش نهگداری می‌شود. حال او از شرایط کاری و حقوق خود می‌گوید.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ۲ توله یوزپلنگ پیدا شده در منطقه پناهگاه حیات وحش توران ماده هستند و این مهم، امید را برای افزایش جمعیت این گونه ارزشمند تقویت کرده است.
آخرین فیلم منتشر شده از "پیروز" نشان از رشد قابل توجه این توله یوزپلنگ ایرانی دارد.
«پیروز» تنها توله یوزپلنگ باقیمانده از «ایران» امروز صد و پنجمین روز از عمرش را سپری می‌کند. علیرضا شهرداری که مسئول نگهداری «پیروز» است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این فیلم نوشت که پنجه‌های «پیروز» به تازگی خاک را لمس کرده است.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ