پیروز در حال حاضر در سایت تکثیر و پرورش سازمان حفاظت محیط زیست تهران، تحت مراقبت و سرپرستی علیرضا شهرداری تیمارگر و احیاگر حیات وحش نهگداری می‌شود. حال او از شرایط کاری و حقوق خود می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
وعده های قالیباف در انتخابات 1396، در مورد حق و حقوق بازنشستگان را در این ویدئو مشاهده می نمایید.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها در شبکه افق گفت: حقوق اعضای شورای شهر حدود ۲۰ میلیون تومان است.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد و در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد. سرلشکر محمد باقری این خبر‌ها را در مراسم بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) بیان کرد.
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: اگر قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ بازگردد، افزایش حقوق سال قبل کارگران را به دولت پس می‌دهیم.
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟
سخنگوی اقتصادی دولت از موافقت هیات وزیران با رشد ۲۰ درصد میانگین حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند، ولی تابعیت کشور‌های خارجی را می‌خواهند
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: رفع تصرف رستوران‌ها در بستر و حریم رودخانه کرج در اولویت قرار دارد و باید در زمان مقرر از بستر و حریم رودخانه کرج رفع تصرف کنند، در غیر این صورت با استفاده از ابزار‌های قانونی اقدامات قضایی این رفع تصرف صورت خواهد گرفت.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ