سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
طریقه ضدعفونی کردن و نگهداری طولانی مدت از سبزیجات به صورت تصویری آموزش داده شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
حیدرپور با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها نمی‌دانند که خرید و نگهداری این ماهیان امکان دارد به سلامتی خانواده آسیب بزند، افزود: لمس این ماهیان به دلیل احتمال وجود میکروب ها، قارچ‌ها و برخی عوامل بیماری زا برای کودکان خطرناک است.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
بهترین بیزینس‌ها در دو، سه سال گذشته زمانی که کرونا بود ورشکست شدند. ولی باغ وحشی که هر روز و هر ثانیه هزینه نگهداری از حیوانات و تغذیه دارد، چرا ورشکست نشدند؟
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
پیروز در حال حاضر در سایت تکثیر و پرورش سازمان حفاظت محیط زیست تهران، تحت مراقبت و سرپرستی علیرضا شهرداری تیمارگر و احیاگر حیات وحش نهگداری می‌شود. حال او از شرایط کاری و حقوق خود می‌گوید.
مجموعه باور‌های اشتباهی که مردم ایران از خودرو‌ها دارند را ببینید.
بنا به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست نگهداری پیروز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. او تاکید دارد که با توجه به مشورت و توصیه کارشناسان، پیروز احتمالا در بهار سال آینده به پارک ملی توران برای نگهداری در فنس انتقال داده می‌شود.
«پیروز» تنها توله یوزپلنگ باقیمانده از «ایران» امروز صد و پنجمین روز از عمرش را سپری می‌کند. علیرضا شهرداری که مسئول نگهداری «پیروز» است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این فیلم نوشت که پنجه‌های «پیروز» به تازگی خاک را لمس کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ