سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
باشگاه بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای ال‌کلاسیکوی 19 مارس(28 اسفند) را شروع کرد و پس از یک ساعت هیچ بلیتی در دسترس نبود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس در سال جاری به ارزش ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تاکنون برای ساخت و احداث ۲۷۰۰ مدرسه با سازمان نوسازی مدارس تفاهم کرده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به موازات توجهی که به ایمنی ساختمان می‌شود، توجه به معماری و سیمای مدرسه نباید مغفول بماند.
با هدف توجه به فناوری های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری؛ نخستین رویداد ملی مدارس آینده فردا برگزار می شود.
بابلسر- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می شود.
امام جمعه قزوین گفت: با توجه به نقش مهم و انسان‌ساز نماز در مدارس و واحدهای آموزشی باید ساخت و توسعه نمازخانه‌ها در مدارس از سوی سازمان توسعه و نوسازی مدارس جدی گرفته شود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ورود قرارگاه خاتم سپاه و نگاه جهادی آنان در ساخت پروژه‌های آموزشی، زمان تحویل فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش هم کمتر می‌شود.
زنجان-مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند .
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ مدرسه را با اولویت جایگزینی مدارس کانکسی در دست ساخت دارد.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: می‌توان سرعت ساخت و ساز در مدارس را با ساخت صنعتی و مدولار کردن قطعات پیش ساخته انجام داد تا بتوان سرعت ساخت را بالا ببریم.
وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از جامعه خیرین و مدیران کل نوسازی مدارس گفت: امید است محکم بایستیم و این بار را برداریم. مدارس ما مبتنی بر زیست بوم مان ساخته نمی‌شوند. باید به معماری بومی و زیست بوم مختص هر منطقه‌ای در ساخت مدارس توجه کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۱۷ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی در مدارس حقیقتاً یک نهضت و جهاد بود.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان، کارمندان و... هنگام صبح به یکباره به مدارس و محل کار خود می‌روند و به همین دلیل تهران شلوغ می‌شود، بهتر است ساعت کاری این قشر از افراد تغییر کند تا شاهد ترافیک در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت ۲۷۰۰ مدرسه خبر داد و گفت: بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند.
بم- وزیر آموزش و پرورش گفت: با ساخت مدارس ایمن کلاس های کانکسی در شهرستان بم حذف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ