وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند تا با این افتتاح‌ها سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
پولادگر در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این‌ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟
روزنامه دولتی ایران ورزشی هم خبر استعفای حمید سجادی و جدایی قریب الوقوع او از وزارت ورزش را تایید کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران از تولید ۹۷۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ساختمان‌های ستادی این شرکت در سال گذشته خبر داد.
دکتر سید حمید سجادی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارزان نگه داشتن ورزش در کشور خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
حمید سجادی از موافقت سه عضو هیات مدیره با ابقای مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد و گفت: با این شرایط ایشان تا پایان فصل مدیرعامل استقلال خواهد ماند.
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان پس از صدمه شدید ناشی از سقوط بالگرد، توانست از جایش بلند شود و راه برود.
تسنیم به نقل از یکی از پزشکان معالج وزیر ورزش، اعلام کرده سطح هوشیاری سجادی بالا آمده است.
در پی سانحه سقوط یک فروند هلی کوپتر در ورزشگاه بافت یزد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان از حمایت این مجموعه برای برنامه ریزی كارلوس كی‌روش برای حضور در جام‌ملت‌ها خبر داد.
سیدحمید سجادی از احتمال حضور علیرضا بیرانوند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ولز خبر داد.
سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی به تحریمش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
سردار حسین ساجدی نیا معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی به تحریمش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان از افتتاح 242 طرح‌ورزشی در هفته دولت 1401 خبر داد.
دزفول- رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید «سجاد دالمن» مأمور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.
مربی سجاد غریبی با انتشار یک استوری خبر از خداحافظی احتمالی این چهر ایسنتاگرامی با ورزشی که سرشرشته‌ای از آن ندارد داد!
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ