وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فعال محیط زیست از تلف شدن یوزپلنگ آسیب دیده پارک ملی توران شاهرود خبر داد و گفت: جسد این یوزپلنگ برای کالبدگشایی به تهران منتقل می‌شود.
شاهرود_ دوستدار حیات وحش حاضر در منطقه توران شاهرود بابیان اینکه یوز آسیب دیده تحت نظر تیم پزشکی است، گفت: معاینه های اولیه نشانی از تصادف ندارد بلکه بیانگر بیماری در این نر جوان است.
شاهرود- بنا به اعلام منابع محلی، جنسیت یوزپلنگ آسیب دیده محدوده پارک ملی توران شاهرود نر اعلام شده و بعد از بهبودی مجدد در طبیعت رها سازی می شود.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در آتش‌سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق‌تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.
مقام‌های روس اعلام کردند که دیشب یک شناور انتحاری اوکراین در نزدیکی تنگه «کرچ» به کشتی غیرنظامی روسیه حمله کرده و باعث آسیب دیدن آن در قسمت موتور شد اما کشتی غرق نشده است.
دیابت مزمن ناشی از انباشت بیش از حد قند در خون شما است. اما علت دیگر آن می‌تواند عملکرد ضعیف روده باشد. باکتری‌های مفید روده در صورت آسیب دیدن، منجر به ایجاد اشکال در فرایند‌های متابولیکی می‌شوند. این فرایند‌ها شکر را به انرژی تبدیل می‌کنند.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از یک هوادار آسیب دیده پس از شوتزنی به سمت سکوها دلجویی کرد.
نهاد ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که رییس جمهور عراق در سلامت کامل به سر می‌برد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: برای تشخیص علت تلف شدن پلنگ، هم اکنون کالبد شکافی و نمونه برداری در حال انجام است، اما حدس ما بر احتمال درگیری بین‌گونه‌ای و یا شلیک شکارچیان غیرمجاز است.
آسیب دیدن بافت‌های معده موجب بروز زخم معده می‌شود که با علائمی مانند درد معده، حالت تهوع و... همراه است.
استخوان‌ها که پس از آسیب دیدن کف‌پوش پیدا شدند شامل سه آرواره می‌شدند و همین یافته سبب شد باستان‌شناسان تصور کنند آن‌ها بقایای سه انسان هستند.
از صبح امروز فیلم وتصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است. پلیس اصفهان در این خصوص اعلام کرد: اصل ماجرا دعوای دو دانش آموز بوده که ورود مادر یکی از آنها و دفاع از دخترش منجر به آسیب دیدن این دختر دانش‌آموز می‌شود.
اگر می‌خواهید مو‌های خود را ترمیم کنید ابتدا باید نشانه‌های آسیب‌هایی را که به موهایتان وارد شده بشناسید.
ریاض به این باور رسیده است که ورود و نقش‌آفرینی بیش از حد در برنامه‌های آمریکایی-اسرائیلی جاری در منطقه به هر ترتیب منجر به کاهش نفوذ این کشور و آسیب دیدن چهره‌اش در میان کشور‌های عربی و اسلامی خواهد شد، این مساله به ویژه بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی و تندرو نتانیاهو و درخواست‌های علنی‌اش مبنی بر تخریب مسجدالاقصی عینیت بیشتری پیدا کرده است.
شرکت انرژی اوکراین اعلام کرد که به دلیل  آسیب دیدن گسترده زیر ساخت های  تامین انرژی این کشور، اوکراین در حال حاضر در وضعیت اضطراری از این بعد به سر می برد.
مصرف میوه‌های دارای ویتامین‌های A، C و E که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند، در مراقبت از سلول‌های بدن مقابل آسیب دیدن در شرایط آلودگی هوا مؤثر هستند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
رسانه ها از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر وقوع تیراندازی به سوی وی خبر می دهند.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسبه آسیب دیده حادثه ساختمان متروپل این شهر خبر داد.
ویتامین C و آنتی‌اکسیدان فراوان در انار می‌تواند جلوی فرآیند اکسید شدن چربی‌ها به خصوص کلسترول در دیواره عروق را گرفته و از آسیب دیدن دیواره رگ‌ها، که آغازگر بیماری تصلب شرایین، بالا رفتن فشارخون و شروع بیماری‌های قلبی عروقی هستند، جلوگیری کند.
روزنامه کیهان از آسیب دیدن ساختمان موسسه این روزنامه در تهران خبر داد.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ