کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از یک هوادار آسیب دیده پس از شوتزنی به سمت سکوها دلجویی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بر اساس مشاهدات محلی یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه‌های آزاد اطراف توران مشاهده شده است که فعلا تحت نظر و رصد محیط‌بان‌ها قرار دارد.
مقام‌های روس اعلام کردند که دیشب یک شناور انتحاری اوکراین در نزدیکی تنگه «کرچ» به کشتی غیرنظامی روسیه حمله کرده و باعث آسیب دیدن آن در قسمت موتور شد اما کشتی غرق نشده است.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن از یک هوادار آسیب دیده پس از شوتزنی به سمت سکو‌ها دلجویی کرد.
نقطه شروع بازیابی شهرت، بازیابی هویت از نظر طرفین ذینفع است خواه مشتریان باشند یا کارمندان، مدیران و یا عموم مردم. در حالی که شهرت مستحق توجه ماست نباید تنها کانون توجه ما باشد یا به هر قیمتی از آن محافظت به عمل آید.
محققان دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، یک چاپگر زیستی سه بعدی انعطاف پذیر ساخته‌اند که می‌تواند مواد آلی را مستقیماً بر روی اندام‌ها یا بافت‌ها قرار دهد و آنها را از داخل ترمیم کند.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی مواد محترقه در یک ساختمان پنج طبقه در ری خبر داد و گفت: در این حادثه دو نوجوان آسیب دیدند.
استخوان‌ها که پس از آسیب دیدن کف‌پوش پیدا شدند شامل سه آرواره می‌شدند و همین یافته سبب شد باستان‌شناسان تصور کنند آن‌ها بقایای سه انسان هستند.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
جدیدترین بازیکن مصدوم النصر اندرسون تالیشکا است که چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
از صبح امروز فیلم وتصاویری از یک دختر خردسال با صورت خونی در فضای مجازی پخش شده است. پلیس اصفهان در این خصوص اعلام کرد: اصل ماجرا دعوای دو دانش آموز بوده که ورود مادر یکی از آنها و دفاع از دخترش منجر به آسیب دیدن این دختر دانش‌آموز می‌شود.
وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
سازمان فضایی روسیه در فوریه سال جاری میلادی یک کپسول خالی سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا جایگزین کپسول آسیب دیده و غیر ایمنی شود که قرار بود ۳فضانورد را به زمین بازگرداند.
امروز دویدن در میان انواع ورزش‌ها به یکی از محبوب‌ترین راه‌های تقویت استقامت بدنی و حفظ تناسب اندام تبدیل شده است. اگرچه دویدن یک روش عالی برای فعال بودن است، بیش‌تر دوندگان در یک مقطع زمانی با این آسیب‌دیدگی‌های جدی مواجه می‌شوند.
پژوهشگران می‌گویند گوش دادن مکرر و حتی با فاصله زمانی و گسسته ناایمن ممکن است باعث آسیب فیزیولوژیکی به سیستم شنوایی شود که به صورت وزوز گذرا یا دائمی و یا تغییر در شنوایی می‌انجامد.
اسلامشهر- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.
ضرب و جرح وحشیانه در مترو فرودگاه جان اف کندی احتمالا باعث نابینا شدن یک چشم زن آسیب دیده می‌شود.
سیاری از خانه‌ها در گراکوف در درگیری‌ها به شدت آسیب دیده اند. یکی از مکان‌هایی که محل درگیری‌ها بوده، کلیسای روستا است. خرابه‌های ناشی از گلوله و شلیک توپ روی دیوار‌های کلیسا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
اللهیار اسیب دیدگی شدیدی دارد و از ناحیه همسترینگ به شدت آسیب دیده است و زمان زیادی را برای درمان خود نیاز دارد و احتمال دارد الهیار را در جام جهانی در اختیار نداشته باشیم. وحید امیری بعد از گذراندن دوران نقاهت خود تمرینات تخصصی و افرادی خود را انجام می‌دهد.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
بایدن مکرراً با نشان دادن نقطه ضعف، تردید و سردرگمی در حوزه سیاست خارجی، به اعتبار آمریکا آسیب زده و در نتیجه تهدیدها و چالش‌های بیشتری را برای ایالات متحده رقم زده است.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ