نیک صالح حمیدزیچ 20 دقیقه پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان پیامی برای سیتیزن ها فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
تن دادن به آزادی رسانه‌ای و آزادی بیان، قدرت تحمل می‌خواهد، البته آزادی رسانه هم به سود حکومت است و هم به سود مردم و جامعه. این سرمایه‌گذاری پرسودی است که از مصرف امروز می‌گذرد تا سود فراوان آن را در آینده نزدیک ببرد. فقط افراد کوتاه‌بین هستند که سود فراوان آینده را در برابر راحتی اندک و کوتاه‌مدت قربانی می‌کنند.
معاون رئیس جمهور گفت: لازمه پایداری خانواده،تاب‌آوری و تحمل کمبودها و دست به دست هم دادن برای سازندگی است.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: منظور دشمن از تحول برای ما این است که دست از دین خود برداریم که این کار را نخواهیم کرد بلکه ما می‌گوییم تحول یعنی دین خود را بهتر پیاده می‌کنیم و آنجایی که در کار کشور نقصی وجود دارد تلاش می‌کنیم تا جبران شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به دنبال طرح این پاسخ رفت که چرا نتوانسته‌ایم، سند تحول را اجرایی کنیم.
علم‌الهدی بی‌حجابی و کشف حجاب را مصداق دین‌ستیزی دانست و تأکید کرد: چطور می‌توان انتظار داشت که این مردم ببینند خانمی کشف حجاب کرده، اما واکنشی نشان ندهند درحالی‌که ملت ما، دین را از پدر و مادر خود بیشتر دوست دارد. مردم دین‌ستیزی را تحمل نمی‌کنند.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
سردار سلامی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما می‌توانیم برد سلاح‌هایمان را افزایش دهیم، ولی این کار را نکردیم، چرا از این خویشتن‌داری سوءاستفاده می‌کنند؟ مگر ملت ایران چقدر صبر دارد؟ این را در جنگ تحمیلی نیز می‌توان دید. به این‌ها می‌گوییم بیشتر از این ادامه ندهند، خویشتنداری کنند و آرام باشند، دامنه تحمل ملت ایران هم حدود و حدودی دارد.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
بسیاری از کارگران، بازنشستگان، معلمان، پرستاران، نیروهای قراردادی و … روزگار یکسانی با این خانم هم‌وطن ما دارند؛ دوندگی برای یک لقمه نان آن هم با تحمل هزار و یک فشار و البته عدم امنیت شغلی؛ آن هم در زمانه‌ای که خیل عظیم بیکاران جامعه را فراگرفته و هراس از دست دادن همین موقعیت شغلی این شرایط را تحمیل می‌کند.
ینس تورنسترا در دقیقه‌ی سوم تیم میزبان را پیش انداخت و فاینورد را در آستانه‌ی تحمل دومین باختش در این فصل قرار داد اما تعویض طلایی آرنه اسلوت روند بازی را تغییر داد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
عطاالله مهاجرانی گفت: نمی‌توان دین و ارزش‌های دینی را با سلطه و جبر و قسر بر جامعه تحمیل کرد. مگر می‌توان با اجبار کسی را به نماز خواندن وادار کرد؟ مردم را به اجبار به نماز جمعه یا جماعت کشانید؟ پیداست که نمی‌آیند و نمی‌شود.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ