چهارمین تنیسور برتر جهان درباره رویارویی‌اش با الکساندر زورف آلمانی در نیمه‌نهایی رولان گاروس صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکورچ که ترکیبی از گوشت و روده کبابی و طعم‌دار شده گوسفند است، یکی از غذاهای خیابانی محبوب استانبول به شمار می رود. در این ویدئو نیز شیوه آماده کردن و کباب کوکورچ اصیل ترکیه در روستای شیرین آذربایجان را خواهید دید.
استاد حوزه علمیه به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره حجاب واکنش توییتری نشان داد. فاضل میبدی، استاد حوزه: آقای علم‌الهدی! دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است؛ یکبار هم به دامات تشر بزن! محمدتقی فاضل میبدی استاد حوزه در توییتی در واکنش به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نوشت: علم الهدی: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود. به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است! از پیامبر (ص) آموخته ایم که دین با فقر و کشور با ظلم از بین می رود آقای علم الهدی! یکبار به دامات تشر بزن که در کشور این گرانی و تورم ایجاد شد؟
نکته قابل تامل در این میان، تاثیرپذیری بسیار بالاتر ایران از تنش پیرامون رود ارس است چراکه نه ترکیه که سرچشمه‌های این رود در خاکش واقع شده و نه ارمنستان و آذربایجان، هیچ کدام به اندازه کشورمان از این منبع آبی چشمگیر بهره مند نمی‌شوند و از این رود برای آبیاری مزارع و باغات استفاده نمی‌کنند. بهره برداری وسیعی که نشان می‌دهد احتمال آلوده شدن ارس تا چه اندازه برای کشورمان جدی‌تر است.
بر اساس ارزیابی کارشناسان، در این زمین‌لغزش ۱.۶ میلیون مترمکعب صخره و سنگلاخ معادل ابعاد نیمی از شهرک اکباتان به بستر رود کرج ریخته است.
آب‌سیاه زمانی در یک فرد ایجاد می‌شود که علاوه بر بالارفتن فشار چشم، عصب بینایی هم آسیب ببیند و با آسیب تدریجی عصب، دید محیطی از دست می رود.
هولگر رون دانمارکی به غیبت رافائل نادال در گرنداسلم رولان گاروس واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه نوشت: ملاک بود و نبود آب، بازدید فنی و عینی است و نه صدور بیانیه سیاسی.
رافائل لیائو پس از حذف ناپولی می‌گوید میلان رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
پنجمین تنیسور برتر جهان درباره ویژگی حرفه‌اش در سال 2023 مطالبی بیان کرد.
رود فان نیستلروی، ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال، ترک رئال مادرید در سال 2009 را بزرگ‌ترین اشتباه فوتبالش می‌داند.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
الهام علی‌اف یک قاری قرآن را به مرز ایران در کنار رود ارس فرستاده تا «سوره فتح» را بخواند. این اقدام به نوعی دمیدن در شیپور جنگ است. منبع اصلاحات‌نیوز
تصاویری از یخ زدن سد زاینده رود در پی بارش شدید برف و سرما و یخبندان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وضعیت ساماندهی رود دره فرحزاد و معتادین متجاهر در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
تمبر و البسه، با تصویر و نشان؛ مُهر و گِل مُهرهای مکشوفه از تپه قِلاکتی گِل محله سرخ رود، شهرستان محمودآباد، استان مازندران طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفت.
نایب‌قهرمان تورنمنت نهایی ATP در سال 2022 درباره شکست در فینال این رقابت‌ها برابر نواک جوکوویچ صحبت کرد.
نایب‌قهرمان تورنمنت نهایی ATP در سال 2022 درباره شکست در فینال این رقابت‌ها برابر نواک جوکوویچ صحبت کرد.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
همزمان با تدابیر امنیتی در بغداد، همه نگاهها به پارلمان عراق دوخته شده است، زیرا انتظار می رود امروز پنج شنبه جلسه ای برای دادن رای اعتماد به دولت محمد شیاع السودانی برگزار شود.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.
رژیم صهیونیستی چه از لحاظ سیاسی و چه نظامی نمی تواند وارد جنگ طولانی شود و همیشه برای درخواست سریع آتش بس،به سوی قاهره می رود و این قاعده در جنگ سه روزه اخیر نیز به وضوح بیشتری دیده شد.
رژیم صهیونیستی چه از لحاظ سیاسی و چه نظامی نمی تواند وارد جنگ طولانی شود و همیشه برای درخواست سریع آتش بس،به سوی قاهره می رود و این قاعده در جنگ سه روزه اخیر نیز به وضوح بیشتری دیده شد.
ایمان و خدامحوری، رمز پیروزی بزرگ مردان جهان، در رویارویی با دشمنان خدا به شمار می رود و تنها نیرویی است که با تکیه بر آن، کاخ های ستمکاری و دشمنی با دین، فرو می ریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ