مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به زائران میلیونی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: مشهدی ها در مهمان نوازی سرآمد کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
شاید امشب آخرین حضور مهدی قایدی و محمد محبی در ترکیب استقلال باشد. دو وینگر بوشهری که رد و پای آنها در موفقیت استقلال در این فصل پر رنگ بوده و البته امشب می تواند پر رنگ تر شود.
استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
مهدی تاج بعد از پایان بازی های حذفی نشستی را با مدیران باشگاه ها برگزار می کند.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر تعداد ۷۹۳ هزار و ۴۰۴ زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.
برخلاف برخی گمانه زنی ها، مهدی قایدی 2 کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی، او را تهدید نمی کند.
مشهد- مشهدی ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را به خیابان امام رضا (ع) می‌رسانند.
بارش شدید برف سبب شد تا استقلالی ها به ناچار تمرین خود را به سالن وزنه برده و آن جا تمرینات بدنسازی را انجام دهند.
مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم.
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی از ایجاد گرمخانه در مناطقی از مشهد و شهرهای دیگر خراسان رضوی برای مواجهه با بحران سرما و قطع گاز خبر داد.
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل یخ زدگی و برودت هوا حرکت تعدادی از قطارهای تهران- مشهد لغو شد.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
رجبی مشهدی گفت: سوخت رسانی به نیروگاه ها متناسب با دمای هوا است و تاکنون مشکلی وجود نداشته است در صورتی که مردم در بخش خانگی و تجاری صرفه جویی کنند مشکلی پیش رو نخواهیم داشت.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
هفته ششم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم‌های شهرداری گرگان، کاله مازندران، ذوب آهن اصفهان، آویژه مشهد، نفت آبادان و مس کرمان همراه بود.
مشهد به جمع میزبانان لیگ برتر والیبال ایران اضافه شد.
به نظر می رسد مهدی قایدی امروز تمرین خود را با استقلالی ها آغاز خواهد کرد.
تجمع اعتراضی مردم مشهد در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و مردم مظلوم فلسطین، در میدان فلسطین این شهر انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ