رجبی مشهدی گفت: سوخت رسانی به نیروگاه ها متناسب با دمای هوا است و تاکنون مشکلی وجود نداشته است در صورتی که مردم در بخش خانگی و تجاری صرفه جویی کنند مشکلی پیش رو نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که 3 روز بسیار گرم را در هفته جاری پیش رو داریم، گفت: در روز چهارشنبه هوای کشور در اغلب نقاط بسیار گرم خواهد شد و ممکن است شاهد نصاب جدیدی در مصرف برق باشیم.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
بر اساس اعلام هواشناسی دمای هوای کشور در روزهای آینده افزایشی خواهد بود. به این ترتیب افزایش مصرف برق اجتناب‌ناپذیر است. مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران، در همین زمینه از مردم خواست تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی وجود ندارد و با همکاری مردم می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، گفت: مشترکان با رعایت بیشتر نه تنها می‌توانند پاداش صرفه جویی بگیرند بلکه پایداری شبکه برق را هم تضمین خواهند کرد.
شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
تهران- مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران از کاهش ۵۰ میلیون مترمکعبی حجم مخازن آبی این استان خبر داد و از مردم خواست، با صرفه جویی ۱۰درصدی در مصرف آب به پایداری شبکه کمک کنند.
وزیر نیرو با اشاره به ناترازی سنگین و جدی در حوزه برق گفت: با ناترازی حدوداً ۱۲ هزار مگاواتی روبرو هستیم و امیدواریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.
صرفه جویی در مصرف آن هم برای گاز محدود به مردم و جامعه نمی‌شود بلکه دارای مسائلی است که باید از لحاظ زیر ساختی مورد توجه قرار بگیرد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: از مردم این مرز بوم به دلیل همکاری‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم با ادامه دادن صرفه جویی به ما برای تأمین گاز تمامی هموطنان یاری کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگیرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادقانه با مردم سخن بگوییم تا آن‌ها باور کنند منابع انرژی کشور رو به اتمام است و نیازمند صرفه جویی آن‌ها هستیم برای این مهم از دو اهرم پاداش و جریمه برای کم مصرفان و پرمصرفان می‌توان استفاده کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع ناترازی انرژی در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد، گفت: باید صرفه‌جویی در مصرف انرژی با اولویت دستگاه‌های دولتی در دستورکار قرار گیرد.
تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه است؛ با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرداما نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است.
وزیر نیرو با اشاره به مشارکت ۴۲ درصد مردم در صرفه‌جویی برق گفت: مطابق وعده‌ای که دادیم‌ نزدیک به ۱۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به بخش خانگی پرداخت شد.
نهاد تنظیم مقرارات حوزه انرژی آلمان اعلام کرد نه تنها مردم این کشور در مصرف انرژی صرفه جویی نکرده‌اند بلکه مصرف انرژی آنها بیشتر از متوسط ۵ سال گذشته بوده است.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای با اشاره به پیش بینی کاهش شدید بارندگی در پاییز امسال از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه ۴٠ درصد مردم در مصرف خود صرفه‌جویی کردند، گفت: برای هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که شهرهای شمالی کشور شاهد افزایش دما باشند و در این صورت مصرف برق افزایش خواهد داشت.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ