این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
تیم ملی آنگولا دومین حریف ایران در فیفادی شهریور ماه خواهد بود‌.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: هشتاد و پنجی شدن بررسی طرح‌ها و لوایح مجوز قانون اساسی به مجلس است و قرار نیست درباره لایحه عفاف و حجاب در پستو تصمیم گیری شود.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
مطالعات بسیاری بر انواع داروها، کوکائین، مت‌آمفتماین و کتامین نشان داده است که ماهی‌ها تحت تاثیر این دارو‌ها قرار می‌گیرند. اگر کوکائین منشا آلودگی باشد، بسیار محتمل است که کوسه‌ها تحت تاثیر آن قرار گیرند. کوکائین به راحتی در آب حل می‌شود و کافی است تنها کمی از یک بسته باز باشد تا یک‌پارچگی ساختاری آن از بین برود و در آب حل شود.
قرارداد رسمی حضور تیمی ملی فوتبال ایران در رقابت‌های تورنمنت اردن بسته شد.
آردا گولر در نهایت رئال را به بارسلونا ترجیح داد اما کارشناس کادنا سر معتقد است او تصمیم درستی نگرفت.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
بازیکنان پرسپولیس احتمالا فردا راهی ساختمان این باشگاه خواهند شد.
در اواسط دهه 1380 پیشنهاد باشگاه پاختاکور به امیر قلعه‌نویی توجهات زیادی را در فوتبال ایران به خود جلب کرد.
خوسلو، مهاجم تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که چون روحیه بالایی داشت درخواست زدن پنالتی اول را کرده است.
قرارداد مربی خارجی استقلال این فصل با شرط و شروط بسته می شود و این تصمیمی است که کمیته فنی باشگاه استقلال گرفته است.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
عباسی، کاربرد دستگاه FMS یا دستگاه "تحریک مغناطیسی عملکردی" برای درمان بی اختیاری ادرار را از دیگر دستاورد‌های فناورانه این شرکت نام برد و یادآور شد: عملکرد این دستگاه مشابه دستگاه rTMS است، ولی در FMS بافت بیشتری از مغز را تحت پوشش قرار می‌دهد.
رستوران جدید لیونل مسی به سبک «سالت‌بی» به دلیل قیمت‌های گرانش مورد انتقاد مشتری‌ها قرار گرفته است.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
مانتا ری یا سفره ماهی دیو همانطور که از نامش پیداست گونه‌ای بزرگ جثه از خانواده سفره‌ماهیان پرنده است. مانتا در زبان اسپانیایی شنل یا پتو معنی می‌شود که با ظاهر این جاندار شگفت‌انگیز مناسبت دارد. این سفره‌ماهی‌ها دو باله شاخک مانند دارند که در جلوی سرشان قرار دارد و جلوه‌ای متفاوت به آن‌ها داده است.
نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.
نویسندگان به برخی عدم قطعیت‌ها در استفاده از فناوری کریسپر (که عمدتاً در پستانداران مورد استفاده و مطالعه قرار می‌گیرد) روی ماهی‌ها اشاره کردند. با این حال، محققان امیدوارند که اصلاح ژن تمساح و گربه‌ماهی بتواند همراه با سایر تکنیک‌های پرورش گربه‌ماهی برای کمک به پرورش دهندگان در تولید گربه‌ماهی‌ها استفاده شود.
برخی ماهی‌ها مانند سالمون، ماهی خال مخالی، تن، شاه ماهی، و ساردین غنی از اسید چرب امگا ۳ هستند. این ماده برای کنترل لخته شدن خون بسیار مهم است و در ساخت غشای سلول‌های مغز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطالعات نشان داده است مصرف ماهی خطر آریتمی قلب را کاهش داده و باعث کنترل سطح فشار خون و تری گلیسرید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ