مهدی تاج بعد از پایان بازی های حذفی نشستی را با مدیران باشگاه ها برگزار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال طی یک نشست با خبرنگاران فعال خانم در حوزه فوتبال به گفت و گو پرداخت.
نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.
فردا جلسه‌ای مهم با حضور مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ ملی برگزار خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از نشست با محمود خسروی وفا اعلام کرد هفته جاری سرمربی تیم امید معرفی می شود.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال دیدار کرد.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست پیش روی خود موضوع تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی را در شرایطی مطرح خواهند کرد که تعداد مخالفان همکاری با کی‌روش افزایش یافته است.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
جلسه مشترک مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران با جیوانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال امروز (دوشنبه) برگزار شد.
نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار شد.
نشست هیئت رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و دقایقی پیش قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های 2023 انتخاب شد.
نشست هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت حضوری در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و دقایقی پیش قطر به عنوان میزبان جام ملت های 2023 انتخاب شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قرارداد آقای کی روش موقت ۳ ماهه و ماهی ۵۰ هزار یورو است که دستیارانش نیز ماهی ۳۰ هزار یورو خواهند گرفت‎.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج فردا در نشست خبری مقابل خبرنگاران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ