مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود. جریان انحرافی قصد داشته و دارد که با مدیریت رخداد‌ها به تخریب نمایندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدی به مجلسی کاملا وکیل الدوله بدل شود. غلامرضا در شرایطی که قانونا زیر دست وزیر کشور است، حتی خودش را ملزم به تمکین از مقام مافوق خود نمی‌دانست و با محافلی خارج از وزارت کشور هماهنگ بود.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای قانون جهش تولید مسکن به هیچ وجه قابل قبول نیست و دولت برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد باید برنامه جدی داشته باشد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: فکر می‌کنم هیات رئیسه مجلس اصلا نباید از قانون عدول کند. من اگر عضو هیات رئیسه مجلس باشم، به محض این‌که هر استیضاحی رسید به هیات رئیسه، می گفتم ان را ارجاع دهد به کمیسیون، تا کار در کمیسیون پیش برود. این‌که هیات رئیسه نگه دارد و بعد نسبت به آن تصمیم بگیرد کار درستی نیست. هیات رئیسه نماینده نمایندگان نیست، هیات رئیسه خودش یک عضو از نمایندگان است.
دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه داده که بر اساس آن سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور تشکیل شود و باید ببینیم مجلس چه واکنشی به این لایحه دوفوریتی دولت نشان می‌دهد.
قزوین- سرمربی شمس آذر قزوین با گلایه از برخی مسئولین استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و شهرداری به دنبال حمایت از نماینده قزوین در لیگ آزادگان باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من واقعا امیدوارم اروپا بتواند خود را از چنگال القائات رژیم کودک کش صهیونیستی خلاص کرده و سیاست عقلانی تری را در پیش بگیرد. در غیر این صورت، اروپا در میان کشور‌های غربی ضعیف‌ترین طرفی خواهد بود که خود را در مقابله با سپاه و مقاومت در منطقه قرار می‌دهد و طبعا هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.
ساده انگاری است اگر فکر کنید با آرام شدن فضا و پایین آمدن التهابات، اصل موضوع حل شده است درحالی که اینگونه نیست؛ قطعا اگر تدبیر لازم و بایسته‌ای صورت نگیرد آتش زیر خاکستری خواهد بود.
عضو مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: افکار عمومی داخل ایران تصور می‌کند اتباع ساکن در کشور بیشتر غیر مجاز است.
یک گروه در داخل فکر کردند می‌توانند بار وزارت مسکن و رفاه و بانک مرکزی و مجلس صیانت محور و... را هم بیندازند گردن طارمی و آزمون و بیرانوند و... و از آن‌ها انتظار داشتند در رقابت با هری کین و گرت بیل و پولیشیچ انتظارات جامعه درخصوص شعار‌های محقق‌نشده نجومی دولت و مجلس و... را تعدیل کنند.
مسئولین فکر می‌کنند نفوذی‌های داخل سیستم که گا‌ه ضربات حاصل از همکاری آن‌ها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می‌شوند؟ باید تاکید کرد که اصراری بر جلوگیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آن‌ها در خارج نیست، ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در بخش آبزی‌پروری و شیلات، صیادان کمترین درآمد را دارند که این قابل پذیرش نیست.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنده فکر می‌کنم که مجلس شورای اسلامی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی رأی مثبت نمی‌دهد.
کوهساری در انتقاد به عملکرد رئیس جمهور گفت: به فکر تغییر تیم اقتصادی خود باشید، با این تیم به جایی نخواهید رسید.
اقدام سریع بیمه معلم در حادثه متروپل آبادان
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ