مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز به‌کار هشتمین طرح ملی «مادران ارزش آفرین» در مشهد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
هاشمیه متقیان با ایستادن در رده سوم پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی ژاپن و آمریکا برابر حریفانشان آغاز شد.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
طرح یک فوریت طرح کاهش عوارض ساختمانی در مناطق بافت فرسوده جنوب شهر تهران در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.
یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، سیاست مجازات جمعی را در خصوص اهالی روستای المغیر در پیش گرفته‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم، به هشتمین جام خود در این رقابتها دست یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم، به هشتمین جام خود در این رقابتها دست یافت.
پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی قائمشهر را در ورزشگاه وطنی با چهار گل از پیش رو بردارد و هشتمین جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرد.
پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نساجی قائمشهر را در ورزشگاه وطنی با چهار گل از پیش رو بردارد و هشتمین جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر ببرد.
سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه واین آلبالی والدپنیاس در هفته بیست و هشتم لیگ اسپانیا گلزنی کرد.
سادا کروزیرو برای هشتمین بار به مقام قهرمانی سوپر لیگا برزیل دست یافت.
هشتمین دوره رزم جامه‌پذیری مشترک درجه‌داری ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد هشتمین دوره هفته آگاهی از مغز به پایان رسید.
هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اصفهان- شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای اِکو از طرح سازمان زمین‌شناسی ایران درباره زون بندی زمین خطر زمین لغزش کشورهای عضو استقبال و از برگزاری هشتمین اجلاس کارشناسان اکو در اصفهان قدردانی کرد.
هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با ۴۷۶ طرح مسئله محور از امروز آغاز به کار کرد.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
در جریان هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی باندی منهدم شد که با ارعاب مدیران فعلی یک شرکت قصد داشتند مانع افشای فساد مالی مدیران سابق شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر در جریان هشتمین مرحله از طرح اقتدار خبر داد.
در چهل و هشتمین جلسه کارگروه شرکت‌های دانش‌بنیان ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، بیش از ۴۰ طرح فناورانه ارائه شد.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ