تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
شوش- تأمین نشدن زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان شوش باعث نارضایتی شدید مردم شده که بارها از سوی مسئولان وعده‌ها داده شده اما تاکنون هیچکدام محقق نشده‌اند.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۳۰ هزار و ۵۲۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
اهواز - مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:: ۱۱ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن شده‌اند که عملیات اجرایی این واحدها شروع شده است.
واگذاری زمین به مردم و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند آن است که حریم شهرها آزاد شده و با عرضه زمین و کاهش سهم آن در قیمت مسکن هزینه‌های مسکن نیز کاهش پیدا کند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
دور چهارم پایش عملکرد ادارات راه و شهرسازی استان‌های کشور در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده، گفت: ۲۳هزار واحد در این طرح سال جاری وارد مرحله نازک کاری می‌شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از توافق با نیروهای مسلح برای تأمین زمین به منظور استفاده از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که در مراحل تغییر کاربری قرار دارند.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تأمین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
سبزوار ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۲۱ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار تأمین شده است.
مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
اراک- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مشکل طرح نهضت ملی مسکن نیست، گفت: به دنبال اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت خانه های ویلایی هستیم.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
مدیر عامل سازمان زمین ومسکن گفت: تا پایان سال زمین حدود سه میلیون واحدمسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ