مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
قم- دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.
رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۳۱ هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.
رشت- استاندار گیلان با انتقاد از سرعت اجرای طرح ملی مسکن در این استان گفت: نگاه علمی به طرح نهضت ملی مسکن در گیلان مورد تاکید است.
شوش- تأمین نشدن زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان شوش باعث نارضایتی شدید مردم شده که بارها از سوی مسئولان وعده‌ها داده شده اما تاکنون هیچکدام محقق نشده‌اند.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
حسین مذنب گفت: هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می‌گذرد و باید تعهد دولت در استان‌های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: خوزستان باید در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جلودار و میدان‌دار باشد و هر کسی که مانع اجرای این طرح است باید از گردونه کار بیرون شود.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از ۱۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری توسط بنیاد خبر داد.
در نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری در سال جاری با الحاق ۶۰ هکتار اراضی در برازجان و ۱۴۵ هکتار اراضی در شهر جدید پرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.
با توجه به شباهت شهرسازی ایران به ترکیه، درسی که از زلزله اخیر این کشور می‌توان گرفت این است که تا دیر نشده باید فکری به حال تراکم بالا شهرها کرد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۲۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از ۳۲۷ هزار واحدمسکونی درروستاها،شهرهاوبافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد دردست اجرا است ازافتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۲۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تدوین بسته سرمایه‌گذاری در ساخت برای شهرهای جدید، از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از شیوه تامین منابع مالی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از طریق فروش اموال و دارایی‌های دولتی تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان خبر داد.
اراک- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مشکل طرح نهضت ملی مسکن نیست، گفت: به دنبال اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت خانه های ویلایی هستیم.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ