مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آرا و اندیشه‌ها و مواضع شهید شیخ فضل الله نوری تاثیر بسزایی در دوران نهضت بیداری اسلامی و تحولات تاریخ معاصر داشته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت حجت الاسلام‌ والمسلمین حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفتند.
رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در گذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی از حامیان جدی مقاومت در لبنان را تسلیت گفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفتند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
دبیرخانه کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.
ناظر بازی و پیام حیدری داور بازی پرسپولیس گل دیدار با صنعت نفت را به نام شیخ دیاباته ثبت کرده است.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجةالاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی را تسلیت گفتند.
حاکم دبی با انتشار پیامی آغاز رقابت‌های جام جهانی در قطر را به مسئولان این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی، انتصاب شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح را به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت تبریک گفت.
اخلاق و رفتار شیخ دیاباته در پرسپولیس حسابی طرفدار پیدا کرده و توجه همبازیانش و کادرفنی را به خود جلب کرده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی توئیتری از نقض عهد مکرر آمریکایی ها انتقاد و تاکید کرد که واشنگتن هیچ اعتباری در دنیا ندارد.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک و آرزوی بهترین‌ها را برای وی داشت.
«هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ