دیوید بکام که از چند ماه پیش به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند؛ اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن‌با اختلافی قابل توجه پرافتخارترین تیم والیبال آسیا محسوب می‌شود.
اسطوره‌ها همیشه در تقاطع مذهب، تاریخ و سرگرمی قدم برداشته‌اند. یکی از عالی‌ترین نمونه‌های این اسطوره‌ها چگونگی به وجود آمدن خاندان‌های سلطنتی است.
باشگاه منچستریونایتد نشان داده است که حمایت زیادی از اریک تن هاخ می‌کند و حتی ورزشگاه اولدترافورد را هم به خاطر او تغییر می‌دهد.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
دوران حکومت ظل السلطان در اصفهان، به قلع و قمع مخالفان و سرکوب شورش‌های محلی و داخلی و یا افزون بر دارایی‌های کلان، از طریق دست اندازی بر اموال مردم می‌گذشت و از آنجا که مملکت داری جایی در ذهنیت قاجار نداشت، اغلب اوقات را به شکار و بلوک گردی و خوشگذرانی سپری می‌کرد.
ناصرالدین شاه بدون شک عاشق تصویر خودش بود. او علاوه بر اینکه به عنوان سوژۀ نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش استفاده می‌کرد.
سرنوشت قهرمانی در لیگ فوتبال آلمان امروز (شنبه) مشخص خواهد شد و احتمالاً تیم قهرمان، نام دیگری غیر از بایرن خواهد داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
ظاهرشاه سعی کرد تا اصلاحاتی را در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌ها انجام بدهد، اما تاثیر این اصلاحات، به‌ویژه در خارج از پایتخت، بسیار اندک و نامحسوس بود. با این‌حال صِرف وجود ثبات و آرامش در افغانستان را می‌شود دستاوردی برای حکومت ظاهرشاه به حساب آورد.
دلار آمریکا از پایان جنگ جهانی دوم نزدیک به هشت دهه بر دنیای مالی حکومت کرده است. اکنون، جنگ دیگری زمینه را ایجاد کرده است که برخی کشورها به امکان کنار گذاشتن دلار برای تجارت فکر کنند.
وزیر خارجه عمان در تماسی امیرعبداللهیان ضمن ابراز خرسندی از توافق شکل گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، مراتب تبریک خود و دولت عمان به وزیر امور خارجه کشورمان را اعلام داشت.
بابک میرزای قاجاری مدتی است که فعالیتش را در فضای مجازی به عنوان شاهزاده ایرانی مدعی پادشاهی آغاز کرده و مانند دو مدعی دیگر به دنبال آرمانخواهی‌های غیر واقعی است. بابک میرزای قجری متولد ۱۹۷۰ در برلین است. او پنجمین نسل از خاندان فتحعلی‌شاه قاجار است و البته گفته می‌شود مادرش نسبت فامیلی با فرح پهلوی نیز دارد. مدرک تحصیلی او مشخص نیست، اما ظاهرا در ترکیه تجارت دارد.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
بارسلونا در سال 2022 در شبکه های اجتماعی از هر باشکاه دیگری موفق تر عمل کرده است.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی سلطنت عمان را به سلطان و مردم این کشور تبریک گفت.
چشم اندازی که پیش روی نهاد پادشاهی در دوران پادشاه جدید انگلیس وجود دارد، از جهات متعددی با گذشته متفاوت است؛ باید توجه داشت که خاندان سلطنتی از انسجام سابق برخوردار نیست.
تغییر سیستم «سلطنت به جمهوریت» همواره یکی از مطالبات بخشی از مردم به ویژه جوانان انگلیس بوده و در ادوار مختلف تاری این مطالبه از سوی گروههای سیاسی و اجتماعی پیگیری شده است.
ملکه انگلیس در ۹۶ سالگی و پس از ۷۰ سال حضور در قدرت فوت کرد اما میراث استعمارگری‌هایی او همچنان دیده می‌شود و در تاریخ ثبت شده است.
شاید یکی از قدیمی‌ترین پادشاهی‌های جهان در قرن بیست ویکم، سلطنت انگلستان باشد که از قرن دهم میلادی تا به امروز نهاد سلطنت در این کشور پابرجا بوده است.
پرسش پیش رو این است که آیا چارلز سوم می‌تواند حمایت عمومی از خاندان سلطنتی را در سراسر بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع حفظ کند یا خیر.
بحران کانال سوئز، قتل عام مردم ایرلند شمالی، کودتای آلبانی، مشارکت در کشتار مردم عراق، افغانستان، سوریه و یمن بخشی از کارنامه خونین الیزابت دوم است.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثیر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
الیزابت دوم ملکه بریتانیا پس از ۷۰ سال سلطنت درگذشت که در ادامه بخشی از اتفاقات در طول دوران سلطنت وی را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ