اگر به عوامل آلرژی زایی در محیط باز مثل گرده‌ها حساسیت دارید، باید بدانید که مقدار گرده‌ها در هوای سرد و برفی تقریباً به صفر می‌رسد. اما اگر به عوامل آلرژی زایی حساسیت دارید که در محیط‌های بسته هستند، متأسفانه آلرژی‌های ناشی از قارچ‌ها و مایت‌های گرد و غبار در زمستان می‌تواند تشدید پیدا کند، به ویژه اگر زمان بیشتری را در فضای بسته سپری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- سرمازدگی بهاره سبب شد تا خساراتی جبران نشدنی به نخلستان‌های جنوب شهرستان شاهرود و منطقه طرود وارد آید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار، بارش باران و کاهش محسوس دما در سراسر استان در روز طبیعت ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می‌تواند حتی بهتر از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.
یوکیا سوگیتا به شکلی خاص خود را از سرمای شهر تبریز در امان نگه داشت.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌زدگی طی ۲ هفته گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۵۷ نفر تاکنون جان باختند.
تایباد ـ رئیس جهادکشاورزی تایباد گفت: موج سرما و یخبندان اخیر ۵۷۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان تایباد خسارت وارد کرده است.
سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرمای هوا و یخبندان تا اواسط هفته ادامه دارد اما دوشنبه آینده با استقرار توده هوای سرد جدید، یخبندان و سرمای هوا در برخی استان‌ها بارزتر خواهد بود.
دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
با ادامه نفوذ سرما به عرض‌های جنوبی تر، امروز دمای هوا در حدود ۴۱۳ شهر و ایستگاه هواشناسی به زیر صفر درجه رسید و یخبندان بخش وسیعی از کشور را فرا گرفت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سرما و یخبندان در ۳۹۰ شهر کشور را فراگرفت.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرما و یخبندان در راه کشور است و نقشه جوی کشور نارنجی شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برف و سرما از عصر فردا ۴ استان را دربر می‌گیرد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:سرما و یخبندان ۳۶۰ شهر کشور را فراگرفت.
صبح امروز کمینه دمای هوا در ۳۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی در ۲۸ استان کشور به زیر صفر درجه رسید که در این بین «بویین ومیان‌دشت» در اصفهان با دمای ۱۹.۹- درجه سلسیوس سردترین شهر کشور شد.
رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از کشت زیتون مقاوم به سرما و خشکی توسط این پژوهشگاه در مینودشت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح «حامی شهر» با آغاز فصل سرما و با هدف شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده اجتماعی، نیازمند و ساماندهی این افراد خبر داد.
ضیائیان گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بنابراین در حال حاضر میزان سرایت‌پذیری کرونا خیلی بیشتر است، اما بیماری خفیف است و میزبانش را نمی‌کشد، گفت: در حال حاضر کووید ۱۹ به این صورت ادامه حیات می‌دهد. باید توجه کرد که ممکن است ویروس مجددا جهش‌هایی پیدا کند که بیماری‌زایی آن و کشندگی‌اش بیشتر شود و این احتمال وجود دارد.
ارومیه – وزیر کشور گفت: مسئولان در خوی در سریعترین زمان ممکن و با بسیج همه امکانات، آواربرداری را انجام دهند و قبل از شروع فصل سرما، تکلیف ساخت و سازها را نهایی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ