مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
اختتامیه چهاردهمین المپیاد دانش آموزی نانو و معرفی برترین‌های این دوره در روز ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.
فعالیت تمامی ادارات در سطح استان کرمان (به غیر از مراکز حساس و خدمات‌رسان) در روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه جاری تعطیل اعلام می‌شود.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
کاخ‌ها و موزه‌های مجموعه نیاوران روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آماده‌سازی مجموعه برای استقبال از نوروز، امکان پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران را ندارد.
پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل شد.
با دستور استاندار گیلان فردا، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.
محمد ربیعی و مهدی تارتار نفرات منتخب خود در دیدار جام حذفی را مشخص کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۷ تن از ایشان وخیم است.
روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
مجموعه کاخ گلستان از روز جمعه ۲۲ مهرماه طبق روال معمول، فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر از سر می‌گیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۲ تن از ایشان وخیم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.
ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ