سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع وارونگی هوا و راهکارهای مقابله با آن پیش از شروع فصل سرما و پدیده ریزگردها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها تا سقف ۸۳۰ میلیون تومان مجاز شده است که به این موضوع ورود می‌کنیم.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به اتفاقات عجیب فدراسیون ژیمناستیک که به لغو اعزام های این فدراسیون منجر شده، ورود کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
قالیباف تاکید کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه مجلس، طی نامه‌ای به کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس، مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتی که هرگونه واگذاری به صورت غیرقانونی و خلاف مقررات وجود داشت، مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.
علیرضابیگی یادآوری می‌کند که نه تنها هیئت نظارت بر رفتار نماینده که تا پیش از تایید اصل موضوع توسط دولت: «حتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 رسما اعلام کرده که کذب محض است! آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفته علیرضابیگی دروغ می‌گوید و این موضوع کذب محض است و نه این پرونده و حتی مشابه این پرونده هم در کمیسیون اصل نود وجود ندارد!»
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هر کار سلبی نتیجه عکس دارد اما کار فرهنگی می‌تواند گره گشا موضوع حجاب باشد و جلساتی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به عدم پیاده‌سازی سامانه املاک و اسکان خبر داد و گفت: عدم ارائه اطلاعات دستگاه‌ها غیرقانونی بوده و هیچ توجیهی ندارد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امکان تجدید نظر درباره حذف «خانه‌های مسکونی» از قانون اخذ مالیات از خانه‌های لوکس وجود دارد؛ هنوز این پیشنهاد نهایی نشده و باید بار دیگر بررسی شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک‌ها به بهانه‌های واهی از پرداخت تسهیلات خرد به مردم خودداری و سخت گیری می‌کنند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکیِ است.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مغایرت‌های قانونی وضع عوارض بر محصولات کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات، گفت: مجلس برای احقاق حقوق کشاورزان و صادرکنندگان به این موضوع ورود خواهد کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع ابربدهکاران مالیاتی که هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند، ورود کرده است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ