یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه بنادر پیشانی اقتصاد دریا هستند، تاکید کرد که رفاه مردم ساحل نشین با توسعه اقتصاد دریا فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: کاهش بهای حمل و نقل عمومی را صرفاً در راستای تحقق شعار سال و رفاه حال مردم، به ویژه دهک‌های پایین اقتصادی جامعه، مصوب کردیم.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مردم بزرگترین سرمایه کشورند، و ایران سرشار از ظرفیت‌های معنوی و مادی برای برخورداری از وضعیت بهتر است، از آغاز سال نو با گام‌هایی نو نشان دهیم که راه آینده می‌تواند باز شود و باز باشد.
طحان نظیف گفت: سامانه جامع ارتباطات شورای نگهبان مسیر ارتباطی با مردم است که در سال آینده که سال انتخابات است بیشتر استفاده خواهد شد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن اردبیل-میانه به عنوان خط ریلی سراسری تا شهریور ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
مجتبی یوسفی گفت:صنعت هوایی کشورمانزدیک به ۴۰ سال است که به سختی نیروهای متخصص خود راحفظ کرده است ازطرفی راه تداوم فعالیت وتقویت آنها افزایش قیمت بلیط نیست که فشار حداکثری به مسافران وارد کند
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
پیش‌بینی آینده امری پرمخاطره است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افرادی که سعی می‌کنند آینده را پیش‌بینی کنند، این کار را با زبانی مبهم انجام می‌دهند؛ زبانی که به‌راحتی راه را برای تعبیر و تفسیر‌های مختلف باز می‌گذارد. کسانی که حدود یک قرن قبل زندگی می‌کردند، مطمئناً از تصور دنیای آینده هیچ ابایی نداشتند و نکته‌ی شگفت‌انگیز نه دقت پیش‌بینی‌های مردم حدود ۱۰۰ سال قبل، بلکه خوش‌بینی جمعی ما انسان‌ها است.
اردبیل-نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان در تکمیل راه آهن اردبیل-میانه اهمال‌کاری کردند تا بعد از گذشت ۱۶ سال مردم همچنان در انتظار سوت قطار باشند.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ