مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: کاهش بهای حمل و نقل عمومی را صرفاً در راستای تحقق شعار سال و رفاه حال مردم، به ویژه دهک‌های پایین اقتصادی جامعه، مصوب کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز در بازار تهران به‌جز سکه بهار آزادی طرح جدید، دیگر انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در مقایسه با روز کاری گذشته به‌تبعیت از کاهش بهای انس جهانی طلا افت قیمت داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت:پس از تایید فرمانداری بهای بلیت مترو باید کاهش یابد.
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
دبیر هیئت تطبیق فرمانداری گفت: مصوبه شورای شهر در خصوص کاهش بهای بلیت مترو در دستور کار هیئت تطبیق فرمانداری قرار گرفت.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
فعال بازار طلا با اشاره به رشد ۵۱ دلاری بهای انس جهانی در هفته گذشته گفت: حباب سکه نیز در هفته گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
بهای گاز در اروپا در ماه دسامبر به دلیل گرم شدن غیرعادی هوا ۴۸ درصد کاهش پیدا کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد نصف شدن قیمت بلیت اتوبوس مطرح شد تا در این بستر مردم به سمت حمل و نقل عمومی بروند.
نرخ تورم تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال نسبت به بهار ۱۴ درصد و در بخش صنعت هم ۱۶.۲ واحد درصد در همین مقطع نسبت به بهار امسال کاهش یافته است.
امروز مطالبی همچون سکه چقدر ارزان شد؟، کاهش قیمت دلار به کانال ۳۳ هزار تومانی، ۲ خبر مثبت برای سهامداران فولاد، پالایش ۱۲ هزار تومان را می‌بیند؟،  بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
به دلیل افزایش عرضه نفت در بازار های جهانی، بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۵ درصد کاهش به ۸۴.۹۴ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا، ۳۰ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش پیدا کرد و به ۸۳ دلار و ۱۹ سنت در هر بشکه رسید.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز کاری قبل روبرو شد.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا؛ ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.
بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در ماه اکتبر به دلیل نگرانی از کاهش تقاضا در چین به ۹۵ دلار و ۵۵ سنت رسید.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
ویتامینی که مصرف آن باعث تهوع می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ