اردبیل-نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان در تکمیل راه آهن اردبیل-میانه اهمال‌کاری کردند تا بعد از گذشت ۱۶ سال مردم همچنان در انتظار سوت قطار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
پروژه بزرگراه ایلام - مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش‌از ۷۰۰ میلیارد تومان است.
وضعیت میزبانی نفت آبادان از استقلال در ورزشگاه خانگی خود عصر روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
کارشناس ژیمناستیک می‌گوید باید از فدراسیون جهانی به IOC شکایت کرد که چرا در مقررات داخلی ایران دخالت کرده‌اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و وضعیت موجود می‌طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
مسئولان در زمانی که امکان حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه برجام وجود داشت، با ملاحظه کاری‌های سیاسی و گرفتار «توهم تضعیف» بودن، از در میان گذاشتن مطالب با مردم خودداری کردند و قصور ناشی از چنین توهمی موجب موفقیت مخالفین برجام و تحمیل آنهمه تحریم بر کشور و ملت شد.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم درخصوص برنامه مسئولان پس از پایان اعتراضات، گفت: ممکن است ما غفلت‌ها و نقص‌هایی داشته باشیم یا بر ما تحمیل شده باشد، این‌ها هیچکدام قابل انکار نیست. اما از سوی دیگر گفتمان انقلاب، نظام و قانون اساسی ما به نام سازمان جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار زیادی برای ترمیم و اصلاح دارد. به نظر من ما باید چنین نگاهی به اعتراضات داشته باشیم.
در سال‌های گذشته تحمیل تحریم‌های خارجی بر ایران و سوء مدیریت مسئولان موجی عدیده از مشکلات اقتصادی همچون تورم افسارگسیخته، کاهش قدرت خرید، دشواری در تامین نیاز‌های ابتدایی زندگی و... را به همراه داشته است. همین امر موجب نارضایتی‌های گسترده و انباشت شده را در جامعه شده است. جامعه‌ای که با محرومیت نسبی مواجه شده و انتظارات فزآینده‌ای دارد، زمانی با عدم پاسخ به مطالبات‌اش برخورد می‌کند، خشونت بخشی لاینفک از کنش‌اش خواهد بود
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
اردبیل-معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل گفت: انتظار داریم مسئولان آذربایجان شرقی تکمیل ادامه مسیر پروژه کریق-آرموداق را در حوزه استحفاظی این استان در اولویت برنامه کاری قرار دهند.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هنوز مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی از مرزهای زمینی ایران موافقت نکرده اند گفت: زائران پاکستانی به مرز شلمچه مراجعه نکنند و منتظر اخبار تکمیلی باشند.
مسئولان رژیم صهیونیستی دادگاه شیخ بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به بهانه تکمیل تحقیقات به تعویق انداختند.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.
روند اجرای فعالیت ساماندهی پسماند در سراوان صدای مسئولان را در آورده و تخلف در مناقصه و تحمیل ضرر ۵ میلیاردی به شهرداری رشت نیز مدیریت پسماند در این‌کلانشهر را به تاخیر انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ