تیم حقوقی دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، درخواستی را برای آزادی مشروط این بازیکن تقدیم دادگاه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: وکلا برای شناخت مفسدین اقتصادی و به خصوص شناسایی دانه درشت‌ها باید به دستگاه قضائی کمک کنند که این از رسالت‌های یک وکیل در تزار انقلاب است.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: کانون وکلا به صورت غیرقانونی آزمون برگزار می‌کند که این کار تفسیر به رأی است و جلوی قانون‌شکنان می‌ایستیم.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری درباره فساد در قوه‌قضائیه به هم‌میهن گفت: «به نظر می‌رسد این مسئله به‌قدری حاد شده که مقام رهبری مجبور شدند بر نکاتی بسیار حساس و اصولی مجددا تاکید کنند. دستگاه قضایی کشور یکی از مهم‌ترین تشکیلات و یکی از قوای مهم است که نبض همه مسائل را در اختیار دارد. اگر قرار بر این است که سایر دستگاه‌ها عملکرد درستی داشته باشند و فسادی در آنها نباشد در وهله اول دستگاه قضایی باید به‌عنوان الگو و نمونه عملکردی بسیار شفاف و سالم داشته باشد تا مایه عبرت سایر دستگاه‌ها باشد.»
یکی از وکلای نیلوفر حامدی درباره روحیه او پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت، می‌گوید: «در همان ملاقات حضوری هم موکلم با روحیه بسیار قوی، مصرانه تاکید داشت که هیچ فعالیتی خارج از حرفه خبرنگاری نکرده است و همه فعالیت‌هایش در چارچوب قانون بوده است.»
یازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در حالی برگزار شد که وکلای وی از یک اتفاق غیر قانونی و شوک‌آور در روند تحقیقات پرونده پرده برداشتند.
استون‌ویلا در دیدار امروز مقابل لیورپول یک پنالتی در نیمه اول از دست داد ولی بلافاصله به گل رسید تا از دست دادن پنالتی را فراموش کند.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
جدایی کانون وکلا و مرکز وکلا فقط آفت دارد
ما در اجرای عدالت و دادرسی عادلانه و منصفانه، در کنار قوه محترم قضائیه هستیم، نه در مقابل آن. نهاد وکالت و نهاد قضاوت دو بال فرشته عدالت هستند. ما با هیچ تفسیری که این دو رکن را در مقابل یکدیگر قرار دهد همدل نیستیم.
غرض از استقلال کانون‌های وکلا قطعا حفاظت از حقوق شهروندان در برابر نهاد قدرت و از طرف دیگر حمایت از حق دفاع وکیل در برابر قدرت دستگاه قضایی بود. برای مردمی که آگاهی از قوانین و تفسیر آن‌ها ندارند، حضور افرادی متخصص در حوزه قوانین که بتوانند از حقوق آن‌ها در آنچه در محاکم می‌گذرد و همچنین در برابر قدرت موجود در این قوه حاکمه دفاع و محافظت کنند، موضوعی غیرقابل انکار است.
موکل برای پیگیری تخلفات وکیل باید به کانون وکلایی که پروانه وکیل در آنجا صادر شده است مراجعه کند، در این صورت تشخیص موجه و مورد قبول بودن شکایت موکل با دادسرای انتظامی وکلاست. رسیدگی به تخلفات وکیل در کانون محل صدور پروانه تنها در صورت تخلف از تمرکز امور وکالتی در شهری غیر از محل مجاز اعلامی در پروانه وکالت صادرشده، ممکن است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مرکز وکلای دادگستری باید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را مدنظر داشته باشد و نیازی به برگزاری مصاحبه علمی از داوطلبان است.
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که وجود دارد، نمی‌گذارد کسانی که در آزمون شرکت کرده اند، قبول شوند. این انحصار باید شکسته شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظر بین مجلس و قوه قضائیه درباره نمره آزمون کانون وکلا با ارائه استفساریه‌ای رفع می‌شود.کانون وکلا باید قانون را به طور جدی اجرا کند.
شکیرا و پیکه حاضر نیستند که این جت شخصی را به راحتی از دست بدهند و به همین خاطر وکلای این دو در حال بحث و مذاکره هستند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: کانون وکلا، قانون مجلس درباره تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را اجرایی نمی‌کند و مجلس باید اقدام جدی کند.
کدام واکسن برای تزریق دز چهارم مناسب‌تر است؟
وکیا به نفت آبادان پیوست، مکوندی دستیار پرگاس شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ