ما در اجرای عدالت و دادرسی عادلانه و منصفانه، در کنار قوه محترم قضائیه هستیم، نه در مقابل آن. نهاد وکالت و نهاد قضاوت دو بال فرشته عدالت هستند. ما با هیچ تفسیری که این دو رکن را در مقابل یکدیگر قرار دهد همدل نیستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نظر‌پورموسوی، بازیکن جوان تیم استقلال به آبی های دیار کارون اضافه شد
معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه اعلام کرد که آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری در انطباق با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار قرار دارد.
محمد طیبی مدافع مستحکم و گل زن خوزستانی که سابقه ۴سال پوشیدن لباس آبی های دیار کارون را دارد پس از توافق به باشگاه استقلال خوزستان پیوست.
قائم مقام باشگاه استقلال از انحلال کانون هواداران این تیم خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رای به برکناری اعضای کانون هواداران این باشگاه داد.
کانون هواداران باشگاه استقلال با طراحی طرح موزاییکی خاصی، برای سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان سورپرایز ویژه داشت.
کارون تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه راهی رفسنجان خواهد شد.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
کارگروه انتظامی اسکودا برای سومین جلسه متوالی به بررسی مواد مربوط به فرآیند ابطال پروانه وکالت از آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری پرداخت.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: موضع روشن ایران دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند آنچنانکه این موضوع تا کنون نیز ثابت شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایش فیلم در شهرهای بدون سینمای کشور توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش با اکران پویانمایی ایرانی «لوپتو» آغاز و با استقبال روبرو شد.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
صویب تبصره ۴۸ ق.آ.د.ک. پیشنهاد قوه قضائیه به مجلس نبوده و الان هم بر ادامه اجرای آن اصرار نداریم؛ ولی برای اصلاح آن حتما" باید راجع به تعارض اهمیت رویت معدودی از اسناد بعضی از پرونده‌ها با صلاحیت بعضی وکلا راه‌حل ارائه کرد. از ارائه طریق برای بهبود مدیریت رابطه ضابط و قاضی هم استقبال کردند.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: متأسفانه به دلیل افزایش هزینه‌های درمانی، شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای برای قرار داد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان استقبال نکردند.
دقایقی پس از کوبیدن به شیشه‌های جایگاه فولادشهر برای اعتراض به داور، ساپینتو با مشت‌های گره‌کرده در کانون توجهات قرار گرفت.
رئیس کانون انبوه‌سازان گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعضا توان پرداخت آورده ندارند و بانک‌هایی که باید به این پروژه وام بدهند از بخش مسکن گریزانند؛ در این شرایط انبوه‌سازان پیشنهاد تامین منابع این طرح را دادند که از سوی وزارت راه و شهرسازی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
مراسم تحلیف کارآموزان وکالت در کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس و نایب‌رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا برگزار شد.
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ