یکی از وکلای نیلوفر حامدی درباره روحیه او پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت، می‌گوید: «در همان ملاقات حضوری هم موکلم با روحیه بسیار قوی، مصرانه تاکید داشت که هیچ فعالیتی خارج از حرفه خبرنگاری نکرده است و همه فعالیت‌هایش در چارچوب قانون بوده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
اورکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، انتقال نیکولو زانیولو به استون ویلا را تایید کرد.
انتقال موسی دیابی از لورکوزن به استون ویلا به زودی رسمی خواهد شد.
رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه و آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه خبر داد.
ریو فردیناند به اونای امری، مربی استون ویلا گفت، سرجایش بنشیند. یونایتد به روند ده بازی بدون باخت ویلا پایان داد.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
اونای امری، سرمربی استون ویلا، از دروازه‌بان آرژانتینی تیمش انتقاد کرد.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
در نظام حقوقی عدالت‌محور قاضی برای صدور حکم دقیق از وجود وکیل استقبال می‌کند، چون او کار را برای صدور رایی مستدل و محکم، آسان می‌کند. به‌علاوه وکیل می‌تواند موکل خود را قانع کند که حکم عادلانه صادر شده است؛ کاری که قاضی نمی‌تواند انجام دهد.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
منچستریونایتد در دیداری جذاب از رقابت‌های جام اتحادیه موفق شد با نتیجه 4-2 استون ویلا را شکست بدهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا، به شدت از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، انتقاد کرد.
رسانه به مثابه ابزار یا به مثابه پیام به تعبیر مک لوهان، می‌تواند در انتقال میراث فرهنگی و در کارکرد آموزشی خود کنشگری والا مبتنی بر ذکر باشد.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ