استون‌ویلا در دیدار امروز مقابل لیورپول یک پنالتی در نیمه اول از دست داد ولی بلافاصله به گل رسید تا از دست دادن پنالتی را فراموش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
هزاران نفر از ساکنان شهر پکن به دلیل نگرانی از پیامدهای طوفان شدید مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین از افزایش شمار قربانیان طوفان اخیر در این کشور خبر داد.
مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا اواسط هفته آینده در شمال استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد طوفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.
زاهدان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مراجعه ۸۳۳ نفر از ساکنان حوزه شمال استان در پی وقوع طوفان در این منطقه به مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
هشدار سیل و طوفان به ۲۰ استان/ این ۷ استان بیشتر در خطر هستند
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار در مناطقی از استان و افت محسوس دما طی چهار روز پیش رو ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار، بارش باران و کاهش محسوس دما در سراسر استان در روز طبیعت ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
در چارچوب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان؛ یونس امامی در دومین دیدار خود مقابل اندروسی از استونی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه موفق شد حریف خود را با براندازهای پی در پی شکست دهد.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند هینامنور به مناطق جنوبی ژاپن، مقامات این کشور دستور تخلیه ۱۰۰ هزار نفر در استان جنوبی اوکیناوا را صادر کردند.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
کرمان - وزیر ورزش و جوانان مهار ریزگردها و طوفان های مکرر شن در شرق کرمان را یکی از سیاستهای دولت در استان کرمان دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ