من حسین را دوست دارم. او پسر خوبی است. امیدوارم شاکی رضایت بدهد و زندگی من تحت تاثیر قرار نگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
آنتونی، ستاره برزیلی یونایتد سکوت خود را شکست و گفت نامزد سابقش را کتک نزده است.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
بر اساس شایعات، نامزد یولیان ناگلزمان پیشنهاد بی ام دبیلو را رد کرده تا همراه او به چلسی برود.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از قصدش برای دیدار با بشار اسد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخن گفت.
شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از طعنه‌های شکیرا و رفتارهای مردم اسپانیا با خودش و نامزدش ناراحت و عصبانی است.
کای هاورتز، مهاجم چلسی، می‌گوید خودش و نامزدش روزهای بسیار سختی را به خاطر عدم موفقیت او در گلزنی سپری کردند.
در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
آرژانتین به همراه سه کشور اروگوئه، شیلی و پاراگوئه درخواست میزبانی جام جهانی 2030 را امضا کرده و به فیفا ارائه کردند.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.
پسر جوان که با سرو صدای ورود مأموران از خواب پریده بود به ساختگی بودن سناریوی خودکشی اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم با این کار ببینم نامزدم چقدر مرا دوست دارد و پس از اطمینان از عشق و علاقه او به خودم مانع جدایی اش بشوم.
متهم گفت: من و نامزدم با هم تصمیم گرفتیم که از مردان اخاذی کنیم. ما به بهانه‌های مختلف مردان را به خانه اجاره‌ای خود می‌کشاندیم. بعد از آن‌ها فیلم سیاه تهیه می‌کردیم. سپس آن‌ها را تهدید می‌کردیم که اگر سه هزار یورو پول ندهند، فیلم را پخش کرده و آبروی آن‌ها را می‌بریم. معمولا بعد از این تهدید پولمان را هر طور شده جور می‌کردند و می‌دادند.
متهم گفت: من و نامزدم با هم تصمیم گرفتیم که از مردان اخاذی کنیم. ما به بهانه‌های مختلف مردان را به خانه اجاره‌ای خود می‌کشاندیم. بعد از آن‌ها فیلم سیاه تهیه می‌کردیم. سپس آن‌ها را تهدید می‌کردیم که اگر سه هزار یورو پول ندهند، فیلم را پخش کرده و آبروی آن‌ها را می‌بریم. معمولا بعد از این تهدید پولمان را هر طور شده جور می‌کردند و می‌دادند.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ