نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.
نامزدهای جام جهانی 2030 به تدریج مشخص می شوند و اکنون یک کشور جدید به جمع اسپانیا، پرتغال و مراکش اضافه شده است.
فدراسیون فوتبال عربستان از نامزدی میزبانی جام جهانی 2030 کناره‌گیری کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم؛ و ما هنوز هم هستیم.
انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند نامزد میزبانی مشترک یورو ۲۰۲۸
نمی‌توان گفت دادن وعده ازدواج و دریافت هدایا یا اموال از طرف مقابل در دوره نامزدی، قطعا دلیلی بر «کلاهبرداری» و توسل به روش متقلبانه و فریب دادن طرف مقابل برای بردن اموال اوست.
نشریه پولیتیکو می‌گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
آرژانتین به همراه سه کشور اروگوئه، شیلی و پاراگوئه درخواست میزبانی جام جهانی 2030 را امضا کرده و به فیفا ارائه کردند.
فدراسیون بین‌المللی از سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران تقدیر و از کاندیداتوری دبیرکل ایرانی حمایت کرد
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف گفت: با توجه به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون ها به فدراسیون گلف هر 4 نامزد تأیید صلاحیت شدند.
رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست خود در بروکسل با نامزد شدن بوسنی جهت عضویت در این اتحادیه موافقت کردند.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
پلوسی گفت: ترامپ فردی است که صداقت انتخابات ما را خدشه دار کرده است، به سوگند ریاست جمهوری خود احترام نمی‌گذارد و افراد عجیب و غریبی را به دفاتر خود راه می‌دهد که ارزش‌های دموکراسی ما را نمی‌شناسند.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس رسما درخواست خود را برای نامزدی نخست وزیری این کشور اعلام کرد.
تنها یک سوم دموکرات‌ها و مستقلان متمایل به دموکرات در آمریکا، خواستار حضور جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.
احسان اصولی می گوید هیچ نامه ای مبنی بر رد صلاحیت یکی از نامزدهای تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نرسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ