سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
فدریکو دی‌مارکو به عنوان بهترین بازیکن زمین در جریان برد ایتالیا برابر هلند در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌ها انتخاب شد.
دیدار نهایی لیگ بسکتبال فرانسه امروز در زمین فیلیپ شاتریه برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشوربین پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق یکروزه زمان دیدار با استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال رد شد.
دیدار برگشت فینال رقابتهای لیگ برتر هندال با درگیری و پرتاب اشیاه به زمین همراه بود.
دیدار برگشت فینال رقابتهای لیگ برتر هندال با درگیری و پرتاب اشیاه به زمین همراه بود.
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با وجود شکست در دومین دیدار فینال قهرمان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر زنان شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
تیم زنان بارسلونا با تساوی 1-1 مقابل چلسی به دیدار پایانی چمپیونزلیگ زنان صعود کرد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به عنوان میزبان، از سیستم ویدئوچک در دیدار نهایی لیگ برتر زنان استفاده خواهد کرد.
فرانسه در دیدار نهایی جام جهانی درحالی در ورزشگاه لوسیل به مصاف آرژانتین خواهد رفت که برخلاف حریفش تا به حال در این استادیوم پا نگذاشته است.
بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.
پشت پرده حملات به مدافعان صنعت خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ