درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق یکروزه زمان دیدار با استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال رد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکم شهریور ماه، موعد معرفی میلاد سرلک به نظام وظیفه برای خدمت سربازی است.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
فدراسیون فوتبال ایران امروز میزبان یک جلسه مهم برای تعیین تیم شانزدهم لیگ بیست و دوم بود.
شرکت هلندی وی‌اس‌پارتیکل (VSParticle) از جذب ۱۴٫۵ میلیون یورو بودجه برای کاهش زمان کشف و تولید نانومواد جدید از ۱۵ سال به چند روز و شاید چند ساعت خبر داد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت.
احتمال دارد دیدار پیکان و استقلال امروز با دو ساعت تاخیر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، گفت: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم شد به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.
سرمربی استقلال می گوید که علاقه داشته است دربی پایتخت پیش از جام جهانی قطر برگزار شود ولی چنین نشد.
فیفا قصد دارد مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را زودتر از موعد اعلام شده قبلی برگزار کند.
برادرمان آقای‌‎ ‎‌رضایی ظرف بیست دقیقه رفتند به تهران و شاید مثلاً نیم ساعت هم طول‌‎ ‎‌کشید تا جماران رسیدند. ده ـ پانزده دقیقه هم خدمت حضرت امام (ره)‌‎ ‎‌بودند، نیم ساعته برگشتند تا فرودگاه و بیست دقیقه ای هم برگشتند تا دزفول.‌‎ ‎‌حدوداً بعد از دو ساعت، آنچه را که ما می خواستیم انجام شود، صورت‌‎ ‎‌گرفت...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ