تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی توهین به مقدسات خود را تحمل نمی کند، گفت: کشورهای اسلامی باید به سوئد و دانمارک بفهمانند که تکرار این هتاکی ها به تحریم آنها منجر خواهد شد.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص وحدت این نکته را متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشور‌های اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
رئیس دانشگاه امام حسین گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در برابر دشمنان شکست نخورده است، بلکه الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای واهی و تکراری وزیر امور خارجه مغرب که مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن و کشورهای عربی شده بود را رد کرد.
حسن تفتیان در مرحله دوم لیگ دوومیدانی شرکت کرد و اول شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
تیم ملی بانوان امروز با شگفتی آفرینی راهی فینال مسابقات کشورهای اسلامی شدند
تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی در دیداری نزدیک مغلوب ترکیه میزبان شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست پاکستان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به شکست ازبکستان شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به شکست ازبکستان شد.
تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد در سه ست پیاپی قطر را شکست دهد.
تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد در سه ست پیاپی قطر را شکست دهد.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه زنان با حضور هفت تیم از 17 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
طرح جهش کیفیت ایران خودرو یک گام رو به جلو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ