فرانسه در دیدار نهایی جام جهانی درحالی در ورزشگاه لوسیل به مصاف آرژانتین خواهد رفت که برخلاف حریفش تا به حال در این استادیوم پا نگذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زوج رونده جدید سمت چپ ترکیب سپاهان ارتباط خوبی در خارج از زمین هم دارند.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
امیر قلعه نویی شخصا قصد شکایت از محمد مایلی کهن را دارد و سرمربی اسبق تیم ملی باید در مراجع قضایی اتهامات خود علیه سرمربی کنونی این تیم را - به ویژه ماجرای زمین های کردان- ثابت کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به اقدام همتای خود در شهرداری آستارا مبنی بر بیرون کشیدن تیم از زمین گلایه کرد.
ارتش آمریکا در این ماه تصاویری از یک بمب قدرتمند را منتشر کرد که برای نفوذ به اعماق زمین و تخریب تأسیسات زیرزمینی که می‌تواند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شود، طراحی شده است.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
مهاجم ایرانی السیلیه در جریان شکست تیمش مقابل السد ۸۷ دقیقه در زمین بود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه 2231 و 2140 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
در جریان بازی شب گذشته لچه و لاتزیو، ساموئل اومتیتی، مدافع سرشناس لچه، هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران لاتزیو قرار گرفت و در پایان بازی با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
لیونل مسی بعد از پایان بازی با هلند، چهره‌ای جدید از خود در خارج از زمین رو کرد؛ یاغی‌تر از همیشه و یک‌تنه علیه همه.
یک خطای مشکوک به پنالتی روی کاوانی بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه گرفته نشد تا او هم هنگام خروج از زمین با انداختن مانیتور کمک داور ویدئوییِ‌، اعتراض خود را نسبت به تصمیم داور و VAR نشان دهد.
در ادبیات و گفتار «جنگ هسته‌ای» غرب علیه روسیه، این پرسش مطرح می‌شود که سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی چه نوع سلاح‌هایی هستند که احتمالا آغازگر جنگی ویرانگر خواهند بود.
در همین زمینه، وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه‌ای مدعی شد: «عرضه سلاح به روسیه برای جنگ‌افروزی علیه اوکراین اقدامی غیردوستانه است که ضربه‌ای جدی به روابط اوکراین و ایران وارد می‌کند.»
مربی استقلال معتقد است اتفاقات داوری علیه تیمش تکراری شده و صحبت‌کردن در این خصوص فایده‌ای ندارد.
لیگ برتر انگلیس مجازت‌های جدید و سنگینی علیه جیمی‌جامپ‌ها و کسانی که وسایل آتش‌زا به زمین مسابقه پرتاب می‌کنند وضع کرد.
آنخل دی ماریا، هافبک باتجربه یوونتوس، در دیدار امروز تیمش مقابل مونزا از زمین اخراج شد.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از اظهارات مطرح شده علیه این تیم در روزهای اخیر عصبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ