حسن روشن همیشه در صف اول منتقدین قرار دارد ، بخصوص اگر پای مربی خارجی در بین باشد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
استقلال قطعا در روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.
مهاجم سابق استقلال با بیان این که آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل ضعف داشتند گفت: با شرایطی که رقم خورده است قطعا استقلال در هفته های ابتدایی لیگ روزهای سختی خواهد داشت.
سرمربی استقلال تأیید کرد که این باشگاه در روزهای آینده بازیکن خارجی جذب می کند.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
هافبک استقلال می گوید که مدیران باشگاه باید ثبات را در تیم حفظ کنند و قرارداد ساپینتو و دیگر بازیکنان تمدید شود.
معاوان قهرمانی وزرات ورزش مصاحبه منتشر شده از او در مورد حذف قطعی استقلال را قدیمی عنوان کرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
غرض از استقلال کانون‌های وکلا قطعا حفاظت از حقوق شهروندان در برابر نهاد قدرت و از طرف دیگر حمایت از حق دفاع وکیل در برابر قدرت دستگاه قضایی بود. برای مردمی که آگاهی از قوانین و تفسیر آن‌ها ندارند، حضور افرادی متخصص در حوزه قوانین که بتوانند از حقوق آن‌ها در آنچه در محاکم می‌گذرد و همچنین در برابر قدرت موجود در این قوه حاکمه دفاع و محافظت کنند، موضوعی غیرقابل انکار است.
اگر صنعت نفت بازنده دیدار با استقلال نبود، قطعا محمد طیبی به عنوان بهترین بازیکن هفته شناخته می‌شد.
بازیکن ملی پوش استقلال در جام جهانی ۲۰۲۲، دربی را از دست داد
سرپرست هوادار می گوید دنبال درآمدزایی با تغییر زمین محل بازی نیستند و مصاف‌شان با شاگردان ساپینتو در دستگردی برگزار خواهد شد.
تیم اولسان هیوندای با قهرمانی در لیگ برتر کره جنوبی، نوار 5 قهرمانی متوالی چونبوک موتورز را قطع کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشت‌.
کارشناس فوتبال با بیان این که ضعف‌های فنی استقلال همچنان وجود دارد گفت: اگر آبی‌پوشان نتوانند در دیدار برابر نساجی به پیروزی برسند قطعا حاشیه های زیادی برای خودشان درست خواهند کرد.
مهاجم استقلال در پاسخ به سوال یکی از هواداران استقلال درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، گفته که قطعا به پرسپولیس نخواهد رفت.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.
قطعا استقلال با انبوه مهاجمان خوب نیازی به او ندارد و این اقدام فقط برای دهن‌کجی به پرسپولیس بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ