اگر صنعت نفت بازنده دیدار با استقلال نبود، قطعا محمد طیبی به عنوان بهترین بازیکن هفته شناخته می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: آن‌هایی که سخت به دنیا طلبی و ریاست طلبی چسبیده‌اند، من نگران این افراد هم هستم که صحنه را خالی کنند، برخی‌ها وقتی به ریاست می‌رسند فکر می‌کنند خبری است و برای رسیدن به ریاست هر کاری که باشد می‌کنند.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
محمد طیبی که پیش تر سابقه 4 سال حضور در استقلال خوزستان را دارد، به عنوان اولین خرید این تیم رونمایی شد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال در سومین نظرسنجی برترین‌های لیگا اسپانیا قرار گرفته است.
ملی‌پوش ایرانی پالما امیدوار به کسب پیروزی و صعودشان به فینال لیگا فوتسال اسپانیا است.
پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود به صدرنشینی در دور اول لیگا ناسیونال اسپانیا رسید.
محمد طیبی، مدافع تیم صنعت نفت همراه با عبدالله ویسی تجربه‌های خاص و منحصر بفردی در فوتبال ایران داشته است.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
حرف‌های ستاره این روزهای فوتسال ایران حتی برای فوتبالی‌ها هم شنیدن دارد.
سال‌هاست در محله طیب زندگی می‌کند و همین جا مغازه دارد. «جعفر تبریزی» می‌گوید: «کوچک که بودم خیلی دوست داشتم بدانم این دکل‌ها چه هستند و چه کاری می‌کنند. فقط می‌دانستیم که تهران با آن‌ها روشن می‌شود. بعد از مدتی جمع شدند و دیگر اثری از آن‌ها باقی نماند.»
یکی از دو ملی‌پوش ایرانی پالما در ترکیب این تیم مقابل بارسلونا قرار گرفته است.
تیم فوتسال پالما در شبی که حسین طیبی بازیکن ایرانی خود را با دریافت دومین کارت زرد از دست داد، در جام حذفی اسپانیا شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی نرسید.
ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما در جریان شکست مقابل خاین از زمین اخراج شد.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
اکثر افراد تصور می‌کنند که یبوست به معنی نداشتن حرکات مکرر و کافی روده است. در واقع یبوست، حالتی بسیار پیچیده و ظریف است که با طیفی از علایم ناشناخته همراه است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
رجب طیب اردوغان گفت: تایفون بلافاصله وارد دستور کار یونان و یونانی‌ها شد؛ و شما هنوز کجا هستید؟ بعد از آن چیز‌های بیشتری در راه است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار اهل قبیله گرایی و کار کردن با طیفی خاص نیست و از طیف‌های مختلف استفاده می‌کند.
فوتسالیست ایرانی پالما اسپانیا در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه اخبار منتشر شده در زمینه دیدار احتمالی رجب طیب اردوغان و بشار اسد را تکذیب کرد.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پاسخ به سوال «چرا هیچ امام جمعه اصلاح طلبی نداریم؟» گفت: من نمی توانم بگویم آن امام جمعه اصلاح طلبی که گذاشتند چه کار کرد؛ ولی می توانم بگویم آقای ناصری امام جمعه یزد اصلاح طلب است.
با تغییر رسمی مبنای ارزی محاسبه حقوق ورودی، فعلا اجرای سیستمی آن تا آماده سازی سامانه و بارگذاری کد تعرفه به صورت دستی انجام می‌شود. گمرک اعلام کرده که احتمالا تا شنبه (۷ خرداد)، سامانه گمرک آماده اجرای سیستمی تغییر حقوق ورودی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ